czwartek, 18 lutego 2016

AVON DREMS

Nie potrafię się wziąć za naukę po feriach.
Ledwo minął pierwszy tydzień, a ja mam już na koncie dwie jedynki, super.
Trzeba będzie to jak najszybciej poprawić, muszę się spiąć.
Jedyną dobrą wiadomością jest to, że dostałam 6 z recytacji Reduty Ordona.
Z nauką nie jest ciekawie, ale z relacjami między mną a moimi "przyjaciółmi" jest jeszcze gorzej.
W sumie nie chcę się tak bardzo nad tym rozwodzić.
Fakty są takie, że zachowują się, jakby mnie w tej klasie nie było.
Na szczęście zostało tylko kilka miesięcy do końca gimnazjum.


Dzisiaj przyszedł do mnie zestaw AVON DREAMS.
W jego skład wchodzi:

1. Woda perfumowana (44,99zł)


Kategoria: szyprowo-kwiatowa 
Nuty zapachowe: śliwka, róża, drewno


2. Balsam do ciała (7,99zł)
Kategoria: kwiatowo-szyprowa 

Nuty zapachowe: śliwka, róża stulistna, łagodne nuty drzewne


3. Perfumowany spray do ciała (12,99zł)
Kategoria: kwiatowo-szyprowa 
Nuty zapachowe: śliwka, róża stulistna, łagodne nuty drzewne.

Wszystkie produkty przepięknie pachną, bardzo przypadły mi do gustu.
Strasznie podoba mi się też design, jest prosty, ale ma w sobie coś, co mnie po prostu urzekło.
Nie jestem w stanie jeszcze określić wad i zalet tego zestawu, jeśli chcecie, za jakiś czas mogę napisać na ten temat post.
Nigdy jeszcze nie pisałam recenzji, więc to będzie dla mnie spore wyzwanie! :D

PS. Wybaczcie za jakość zdjęć, aktualnie nie posiadam dobrego sprzętu.

43 komentarze:

  1. Nie przejmuj się "przyjaciółmi". Prawda jest taka, że jak skończycie szkołę to wszyscy rozejdziecie się po innych szkołach lub miastach. Prawdopodobnie już więcej się nie zobaczycie. Szkoda nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, żałuję, że będąc w gimnazjum tego nie wiedziałam. Nie przejmowałabym się tak relacjami z rówieśnikami tylko solidnie się uczyła, przede wszystkim języków.
      Fajny zestaw:)

      Usuń
    2. Szkoła średnia zapowiada się nieco inaczej, ponieważ większość idzie tam gdzie ja. :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. U mnie jest posobnie :(( Przerwa międzysemestralna ledwo się skończyła a już masa projektów do wykonania :P A kosmetyki urocze :*

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za jakiś czas o gimnazjum całkowicie zapomnisz, nie przejmuj się nieodpowiednimi osobami, idź do przodu i spełniaj swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pod koniec gimnazjum posypały mi się relacje z klasą i do dziś wspominam te czasy jako najgorsze w życiu :(
    Widziałam reklamę tego zapachu z Avon i myślałam, że to jakieś drogie perfumy ;p Powiem Ci, że sama nie wiem, przez tą reklamę właśnie, czy się na nie nie skuszę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten perfum, jest magiczny w zapachu <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu!

    A teraz - do nauki! :-) Żebyś wiosną, jak się zrobi ciepło nie musiała nad tym siedzieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nic nie miałam z Avonu, a ciekawa jestem zapachu;) Do końca roku szkolnego wiele nie zostało, warto teraz się przyłożyć by jak najszybciej mieć wolne i korzystać z ciepłych dni;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje powąchać kiedyś jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym zapachem, ale samo opakowanie wygląda bardzo kusząco :) Doskonale pamiętam czasy gimnazjum i te wszystkie problemy z rówieśnikami. Po latach zobaczysz, że nie było się czym przejmować. Lepiej skupić się teraz na nauce i nadrobić szybko zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie miałam nic od Avon, a ten zestaw wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej nowości, ale nie wąchałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam niestety za ASvonem ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ten zestaw w ostatnim katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ma taką samą wodę perfumowaną i mi się ten zapach strasznie podoba :)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. długo utrzymuje się ten zapach? :)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzymał się cały dzień. :)

      Usuń
  16. Nigdy nie przepadałam za produktami z Avon'u. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sporadycznie kupuję produkty Avon, ale jest kilka kosmetyków po które sięgam niezmiennie od kilku lat. Tych produktów nie znałam, zaciekawiłaś mnie. Podoba mi się zwłaszcza buteleczka tych perfum <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie jedynki? Poprawi się. ;D Pamiętaj, że uczysz się dla siebie, nie dla kogoś. :) No i, że oceny nie odzwierciedlają Twoich umiejętności. :)

    Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne nuty zapachowe, zastanawia mnie tylko trwałość:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa tam, poprawisz! :) produkty wyglądają fajnie, nie widziałam chyba nigdy takiego zestawu :)
    co do książki to polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za nowe pokłady mocy i chęci, no i aby wszystko było w jak najlepszym porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie martw się bedzie dobrze. Życzę Ci dużo motywacji :)
    Zapach tej wody musi być piękny :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mam perfumki i lubię ;) dziękuje kochana za miły komentarz i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. flakon jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem niezwykle ciekawa zapachu :) Wydają się bardzo ciekawe.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ostatnio odkrylam avon na nowo, nie wiem czy to dlatego, ze w ich kosmetykach coś się zmieniło, czy to ja do nich dorosłam ;D

    http://ladycharm1.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przejmuj się ocenami - poprawisz, i znajomymi - skoro się tak zachowują, widocznie nie są godni Twojej uwagi. Za Avonem nie przepadam, ale może kiedyś się skuszę ;).

    Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama nie pamiętam kiedy ja ostatnio miałam kosmetyki z Avonu. Dawno temu używałam perfum Pur Blanca, Inkadesence (nie wiem czy dobrze napisałam) i Brazil a moja mama Passion Danse. Chcę wrócić do perfum Brazil, ale nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj dawno już nic nie miałam z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak mawiała moja babcia "uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu" - nie ma się co przejmować ;)
    Nie znam tych zapachów, ciekawe czy by mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak to juz w tych naszych szkołach polskich jest...

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam perfumowany spray do ciała i jest po prostu obłędny. :)

    OdpowiedzUsuń