wtorek, 9 lutego 2016

:)

Witam Was, po tej niesamowicie długiej przerwie.

Pewnego dnia siedząc w pokoju i słuchając muzyki, zastawiałam się nad tym co z tym moim blogiem...
Przez głowę przebiegło mi mnóstwo myśli: usunąć, zacząć pisać, usunąć część postów, zostawić to tak jak jest itd. itp.
Wiem, że strasznie zaniedbałam swoje dzieło, nad którym pracowałam dość długi czas i mam wrażenie, że to wszystko przepadło.
Pod dłuższej kontemplacji doszłam do wniosku, że może uda się coś jeszcze z tym zrobić... i oto jestem. :)
Wy, Ci którzy to czytacie i czytaliście mnie wcześniej... pewnie dużo się u Was działo, dużo się zmieniło...
Kurczę, coraz bardziej żałuję, że nie znalazłam czasu na pisanie.
To mnie naprawdę uszczęśliwia.
Jeszcze bardziej się cieszę, kiedy widzę, że czytacie... że to, co robię, czemuś może służy.
Aktualnie jestem w klasie trzeciej gimnazjum, teraz mam ferie, a po feriach czeka masa nauki.
Nie wiem jak to pogodzę, ale nie chcę się znów poddawać.
Opowiedziałabym Wam o tym, co się u mnie działo przez ten długi czas, ale... w sumie nic się nie zmieniło.

Szczerze, to za bardzo nie wiem jeszcze w jakim stylu chcę prowadzić ten blog.
Pewnie będzie trochę tego, trochę tamtego, jak zawsze z resztą.
Mam nadzieję, że dacie mi szansę. :)


Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu -> http://m-insomnia.blogspot.com/2016/02/ROZDANIE.html

28 komentarzy:

  1. Witaj po przerwie, miło Cię widzieć:) masz ferie, to masz czas by blogować, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam więc kciuki za Twoją wytrwałość i oby udało Ci się pogodzić blogowanie z nauką. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś :) Na pewno znajdziesz chociaż chwilkę na blogowanie w natłoku zajęć. Udanych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zdecydowałaś się wrócić :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj po przerwie :) życzę by udało się pogodzić naukę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę być znalazła swój styl i pomysł na bloga i by blogowanie na nowo sprawiało Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś robić jakies DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w powrocie do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia. :)
    III klasa gimnazjum to jeszcze nic. ;) Potem jest trudniej, więc korzystaj z tego, co masz teraz. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powroty są najtrudniejsze. Życzymy samych sukcesów i żadnych porażek:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gimnazjum to najtrudniejszy okres, Ja już całe szczęście mam go za sobą :D Masz cudowny kolor pomadki!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor szminki co masz na ustach. Co to ? :)

    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon Matowa Szminka True Color "Adoring Love". :)

      Usuń
  13. Chyba ostatnio każdy z nas ma ten problem ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś :)
    Świetne zdjęcie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wróciłaś do pisania, z tego, co się zorientowałam. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcie ! i kolor twoich włosów jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i pozdrawiam! Samych sukcesów, fajnie, że wróciłaś. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze udalo Ci sie zmowtyowac ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga, a tematykę jeszcze dobierzesz, masz sporo czasu na ukształtowanie tego i owego :)

    OdpowiedzUsuń