wtorek, 23 lutego 2016

Zaczął się kolejny tydzień, a ja dalej nie mogę się przyzwyczaić do trybu szkolnego.
Chodzę spać około trzeciej w nocy...
Jakby tego było mało w tym tygodniu mam próbne egzaminy.
Niby nic, ale samo siedzenie w chłodnej sali i nudzenie się przez jakieś pół godziny po skończeniu wypełniania testu jest męczące.
Już pomijając to, że nawet nie mam do kogo buzi otworzyć (chyba, że do nauczycieli, kiedy mnie odpytują).
A poza szkołą?
Większość czasu spędzam w domu na nie robieniu niczego produktywnego.
Już przestaję sobie zdawać sprawę z tego jak moje życie jest nudne.

W październiku będzie wesele mojej kuzynki.
Postanowiłam sobie, że chcę na nim dobre wyglądać.
Nie ukrywam - mam nadprogramowe kilogramy i chciałabym się chociaż części z nich pozbyć.
Nie szukałam sobie wymówki, zaczęłam od razu jak o tym pomyślałam - wczoraj.
Na razie będę trenować na orbitreku, później zobaczę.
Trzymajcie za mnie kciuki, abym się nie poddała. :)

Miałam dzisiaj chwilę czasu, więc wyszłam na spacer i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć. :)












61 komentarzy:

  1. Brrr współczuję tak późnego zasypiania. Pwoodzenia na próbnych egz dasz rade ;* pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiłam szkoły :P

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Fotki Kochana!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam masz ♥
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie potrafię się przyzwyczaić do wczesnego wstawania i ciągle chodze spać koło 2 . Trzeba się w końcu przestawić ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okolica na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też teraz kładę się późno spać. Piękne widoki na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka szara i smutna pogoda uwielbia odbierać nam siły... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. eh ja mam depresje przez ta pogodę;P albo i nie pogode

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh Sama nienawidzę pisać testów przez tę właśnie nudę pod koniec ; /
    Piękny okolica! Zdjęcia drogi najlepsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chcesz zgubić parę kilogramów, to oprócz ćwiczeń - bardzo ważna jest dieta ;). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie raz piękne słońce, gorąco a po chwilę pada śnieg ;/ i nie wiem czy spacerować czy się chować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do odchudzania - więcej warzyw, dużo wody, mniej soku i gazowanych, zero słodyczy i śmieciowego jedzenia + orbiterek wystarczą ;) i będziesz mogła we wrześniu pięknie się prezentować ;pp

      Usuń
  14. Spacery bardzo chwalę! Dla zdrowia, samopoczucia i dla siebie! Brawo :) Serio chcesz się odchudzać, ja wolałabym milion razy mieć nadprogramowe kg i tak piękne włosy jak ty <3 Nie prowadzisz nudnego życia, bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od tygodnia staram się przestawić i chodzę spać o wiele wcześniej, od razu czuję się lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam spacery w takiej fajnej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mogę się przestawić na normalny tryb po przerwie semestralnej, na szczęście większość zajęć mam na 10 albo 13 więc mogę odespać zarwane nocki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello,

    Beautiful pics ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja miejscowość wygląda bardzo podobnie teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne te Twe okolic! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uszy do góry, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uszy do góry, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam za Ciebie kciuki i wierzę, że wytrwasz w swym postanowieniu poprawy sylwetki do października. Już niedługo wiosna więc i nasze życie i humor przybiorą lepszych barw.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też biorę się za siebie i za swoje ciałko, 3 mam za ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładną masz okolice :) Ja niestety nie mam takich widoków :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie post rewelacja :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia :) Trzymam kciuki za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sen to podstawa, mam nadzieję, że wkrótce uda ci się przestawić na tryb szkolny...
    Ładna okolica :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia na egzaminach, odpoczynek odskocznia są bardzo ważne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie poddawaj się! Walcz o swoje. Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia i wdzięczna okolica do fotografowania :) Powodzenia w wytrwaniu do końca celu! :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam za Ciebie kciuki by trwać w postanowieniu :) Sama też walczę, muszę nad sobą trochę popracować :) Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia na testach i dalszej motywacji w ćwiczeniach ;*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia! :) Spacer jest zawsze świetny, żeby się odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A chcesz wyglądać dobrze tylko na tym weselu czy w ogóle? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie, ale wesele jest takim głównym celem, który mnie motywuje. :)

      Usuń
  36. Do października czasu mnóstwo, pobiegasz trochę i będziesz jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w tym zrzucaniu kilogramów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia! A co do kilogramów.. ja mam wesele w kwietniu i mam nadzieję, że nadmiar zdążę zgubić. :-D Polecam Callanetics z Mariolą Bojarską, lekko i przyjemnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najgorzej jest zacząć, ale to już za Tobą :) trzymam więc kciuki

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja testy próbne mam za sobą, poszły nawet nieźle. Tobie za to życzę wtedy powodzenia! Zostało tak mało czasu do prawdziwych egzaminów, że już się stresuję...
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana, powodzenia! Jak już zaczniesz będzie z górki! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę powodzenia w zrzucaniu kilogramów :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszły próbne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja trochę do innej szkoły chodzę hehe.. i dopiero się zacznie i egzaminy ... no cóż :) damy rade

    OdpowiedzUsuń
  45. Post jest święty! :* Obserwuje Twój blog już od dawna- moge liczyć na rewanżyk ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ładne zdjęcia po deszczu;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam Last Vegas, naśmiałam się ostatnio go oglądając. :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie oglądałam większości z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubie ponure zdjęcia, ktore wstawiłaś, choć taka pogoda ogólnie mnie przytłacza ;)

    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Książki NIcolasa Sparksa są przepiękne! Polecam również Serie Dilma pierwszy tom "czy wspomniałam że Cię kocham - jak przeczytasz pierwszy tom to zaraz sięgniesz po drugi - jednak nie jest napisana przec Sparksa ale czytałam ostatnio i polecam. teraz zamieram się za serię AFTER. może słyszałaś?

    OdpowiedzUsuń