sobota, 19 marca 2016

Muzyka

Jak wiecie, albo i nie, muzyka jest nieodłączną częścią mojego życia.
Nie byłabym sobą, gdybym wychodziła z domu bez słuchawek.
Jakiej słucham muzyki?
Głownie rocka.
Moje ulubione zespoły to między innymi:
- Guns N' Roses
- Metallica
- Nirvana
- Velvet Revolver
- AC/DC
- Motorhead
- Thirty Seconds To Masr
- Black Veil Brides
- Bring Me The Horizon
- Green Day
Jest ich więcej. :)

Moje płyty. :)
Guns N' Roses
Nirvana
Metallica, Slash, Aerosmith
Ira
Tutaj coś z innej beczki... :D
Czasem lubię posłuchać czegoś lżejszego, ale nie zdarza się to często.
Niestety nie mam za bardzo możliwości, by jeździć na koncerty.
Bardzo nad tym ubolewam, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni.
W sumie też nie mam do końca z kim rozmawiać o muzyce, co mnie trochę frustruje. 
Niektórzy moi znajomi słuchają tego samego gatunku co ja, ale nie znają większości zespołów, które ja uwielbiam.

Moja mała kolekcja. ;D
Odkryłam Guns N' Roses wtedy, kiedy byłam w czwartej klasie szkoły podstawowej, od tego czasu jakoś się rock zaczął przewijać w moim życiu.
Każdego dnia odkrywam kolejne zespoły i żałuję, że nie mam aż tyle czasu, żeby wszystko przesłuchać. :)

Moja kochana torba. :)
Ostatnia rzecz związana z GN'R, którą posiadam. ;d
Nie mam żadnej płyty AC/DC, więc kupiłam sobie chociaż piórnik. xD
A Wy czego słuchacie? :)

PS. Ostatnio się trochę bawiłam i zmieniłam wygląd bloga. Jak Wam się podoba?

85 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja. Prawdziwa z Ciebie fanka rocka. I widać to zarówno po płytach jak i wszelkich akcesoriach, które posiadasz. Sama słucham wielu gatunków muzyki i tak naprawdę nie mam ulubionego zespołu czy piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja specjalnie nie przepadam za tym gatunkiem :) Ale każdy wybiera to co mu się podoba. Ja zostanę przy muzyce pop :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka jest tym co zawsze przy nas zostaje :) Niezła kolekcja!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę przeglądnąć kilka zespołów z twojej kolekcji bo akurat ich nie znam :) ac dc kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och to wszystko moje ulubione!!! Dla guns n'roses oszalałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi 😂 chyba mamy inny gust Muzyczny, bo niektórych to nawet nie znam :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Wish you a great day)

    my blog | follow4follow

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię Guns n' Roses oraz Aerosmith :) uwielbiam tamte muzyczne "czasy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe niestety nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie dziewczyny z zainteresowaniami :)
    równiez jednak nie moje klimaty

    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem zdarzy mi się posłuchać aczkolwiek to nie moje klimaty na co dzień ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę dobry gust muzyczny. BMTH kocham, bo wychowałam się na ich muzyce w tym okresie buntu, który nadchodzi w wieku 13-14 lat. Dla mnie bez muzyki nie ma życia, jak dostałam dyplom z perkusji i musiałam szukać sobie miejsca dla siebie to błądziłam długi czas, aż się przełamałam i powróciłam znowu do grania, bo nie wyobrażam sobie bez tego życia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham muzykę, kiedyś bardziej słuchałam rocka i metalu. Do AC/DC mam ogromny sentyment i często wracam do ich muzyki. Aktualnie najbardziej i najwięcej słucham rapu, ale nie zamykam się na żaden typ muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię mocniejsze brzmienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuchamy podobnej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. - Guns N' Roses
    - Metallica kocham głos Hetfielda
    - Motorhead
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka swoich propozycji i u mnie znajdziesz na półce;) Ale ostatnio jestem na etapie piosenek dla dzieci i kołysanek - świetnie uspokajają i rozbawiają jednocześnie;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem ile płyt ile książek, po prostu WOW

    OdpowiedzUsuń
  20. W twoim wieku słuchałam głównie punk, grunge i rocka. Kochałam The Cure i Depeche Mode. Teraz - raczej coś lżejszego. Coldplay bardzo lubię na przykład. Nie cierpię polskiego hip-hopu.

    OdpowiedzUsuń
  21. W twoim wieku słuchałam głównie punk, grunge i rocka. Kochałam The Cure i Depeche Mode. Teraz - raczej coś lżejszego. Coldplay bardzo lubię na przykład. Nie cierpię polskiego hip-hopu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog mi się podoba :)
    A co do muzyki, to słucham bardzo różnej, i wcale nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog mi się podoba :)
    A co do muzyki, to słucham bardzo różnej, i wcale nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że ktoś w tych czasach jeszcze kupuje płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale masz wielką kolekcję;) Ja słucham najróżniejszych gatunków muzyki, nie mam chyba ulubionej;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolekcja zacna;) też niektóre z tych zespołów lubię.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie króluje pop <3 Świetny nowy wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kolekcja płyt, ja uwielbiam muzyke pop :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że w kwestii koncertów wszystko jeszcze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam muzykę... a tą z Greya bardzo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Greend Day i Nirvana :D a z polskich to już wiesz bo pisałam u siebie :)
    Ale kolekcja imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jestem tym ognorantem ktory nie kupuje plyt xD tzn ku[uje chlopakowi bo uwielbia ale sama nie potrzebuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że mamy podobny gust :) Uwielbiam Guns N' Roses <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapewne znam jakieś pojedyncze piosenki niektórych zespołów. Ja wolę lżejsze brzmienie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ograniczam się muzycznie. Rammstein, Massive Attack, Die Antwoord i Kasię Nosowską kocham tak samo, tę samą miłością. Każda muzyka ma swój czas, swoją porę roku i pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę też moje ulubione zespoły :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piórnik świetnym zamiennikiem płyty! W ogóle nie widać różnicy :D
    Osobiście nie słucham rocka. Jest dla mnie.. za ostry? Nie wiem.
    Wolę hip-hop, muzykę klasyczną, w porywach słucham także dupstepu.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho, dlatego od niektórych zespołów, które podałaś znam kilka piosenek. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Również słucham wszystkiego co wpadnie w ucho, ale i tak u mnie na pierwszym miejscu jest Rock (np. Nickelback, oomph, Luxtorpeda, Skillet, Paramore) Lubie także posłuchać Lacuna Coil, Nightwish, Within Temptation, Leaves' Eyes, Percival Schuttenbach, Rammstein...:)

    P.S
    Super blog ;)

    Pozdrawiam, Agnes

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że muzyka jest nieodłączną częścią życia każdego człowieka. Ja słucham wszystkiego, zaczynając od muzyki klasycznej, poprzez Kwiatkowskiego i Green Day'a, a kończąc na Eminemie. :D Zależnie od humoru i od tego, na co mam akurat ochotę. ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. W przeciwieństwie do Ciebie nigdy nie wychodzę z słuchawkami :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię tam parę piosenek tych zespołów które podałaś.
    Jednak moja muzyka to bardziej pop, jakieś remixy. ;)
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię zespół IRA :)
    Ogólnie bardzo często słucham różniej muzyki jak mi tylko czas na to pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! :)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* !
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała kolekcja! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aj, nie cierpię Gunsów :P Ale także gustuję w ciężkiej muzyce oraz ją gram, więc piona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, no wybaczam Ci ten brak sympatii do Gunsów... ;D

      Usuń
  47. To nie mój styl muzyczny ale stwierdzam że masz super kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubisz mocne uderzenie ;) Zauważyłam płytę zespołu, który uwielbiam, a "Szczęśliwego Nowego Jorku" mogę słuchać na okrągło ;)
    Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie słucham tego gatunku muzyki, ale chętnie włączę sobie, któryś zespół i kto wie, może spodoba mi się. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super kolekcja :) Tobie i Twoim bliskim życzę spokojnych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Już czuje do ciebie "sympatie" jeśli wymieniasz BMTH i 30sec. w twoich ulubionych ;D heh oczywiście stare a dobre wymienione zespoły również lubię. Polecam Ci Stone Sour jeśli chodzi o ballady rocka ;) Obserwuje imienniczko i zapraszam do mnie do zaobserwowania.
    Wesołych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawy set :D Wesolego i mokrego poniedzialku :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Nirvane uwielbiam, a Green Day kiedyś słuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post !!!!!!Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie ...
    LINK http://alicestyle76.blogspot.com/2016/02/22-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Z tych wymienionych przez Ciebie nie słuchałam ani razu. Albo słyszałam tylko o tym nie wiedziałam :D Ja głównie słucham TDG, Maroon 5 i Eminema :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz boski styl muzyczny ;3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. rock to nie moje klimaty :P wole coś zdecydowanie lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zupełnie nie nasz gust muzyczny ale również bez słuchawek nie wychodzimy z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  59. wow! swietna kolekcja!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  60. wow! swietna kolekcja!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie mój gatunek, choć znam oczywiście i również zdarza mi się posłuchać, bo to klasyka...dobra klasyka. Super, że masz taką kolekcję, zazdroszczę mimo, że wielką fanką nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  62. Klasyki :D Też lubię rocka, słucham od dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mamy bardzo podobny gust muzyczny.. no i całkiem pokaźną kolekcję masz ;>

    OdpowiedzUsuń
  64. ojjjj co do słuchania muzyki to mamy tak samo....nawet do sklepu co mam 3min drogi nie wyjde bez słuchawek. Myzyka to taki hmmm-odrębny drugi świat jakby :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja od lat słucham Limp Bizkit. Byłam na ich dwóch koncertach - niezapomniane przeżycia. Mogę umierać spokojnie, bo moje wielkie marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  66. AAA! <3 Guns N' Roses, Metallica, Nirvana, AC/DC, Bring Me The Horizon, Green Day - piątka!
    obserwuję :3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham soundtrack z 50 twarzy Graya, mimo że film do najlepszych nie należy :)

    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Axl Rose był moim pierwszym idolem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. widze ze mamy podobny gust muzyczny :) kocham Marilyn Manson i Korn :) i wielu wileu innych

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nooo to mamy podobny gust muzyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Też lubię muzykę rockową:)

    OdpowiedzUsuń