środa, 2 marca 2016

Podsumowanie miesiąca - luty.

Jest to pierwszy post w takim stylu na moim blogu. Będę tutaj przedstawiać przeczytane książki, obejrzane filmy, zakupy itd.. Jeśli macie jakieś pomysły na kategorie - piszcie. :)
1. Duże dzieci - "Piątka przyjaciół z dzieciństwa spędza razem ze swoimi rodzinami weekend w domku nad jeziorkiem. Podczas pobytu wracają do dawnych wspomnień i pokazują pociechom, jak się kiedyś bawiono. " 
Dobra obsada, świetny humor, ciekawa fabuła.
2. Wielkie kino - "Czwórka sierot zwiedza fabrykę czekolady. Podczas wycieczki za pomocą magicznej szafy przedostają się do tajemniczej krainy."
Czasem mnie śmieszył, ale bez rewelacji.
3. Last Vegas - "Czterech przyjaciół po sześćdziesiątce jedzie do Las Vegas, by zaszaleć na imprezie kawalerskiej jedynego, który pozostał jeszcze wolny."
Film warty obejrzenia. Komedia, ale... ma w sobie jakieś przesłanie.
4. Niemożliwe - "Historia rodziny – Marii, Henry'ego i ich trzech synów – która przeżyła tsunami w Tajlandii w 2004 roku."
Wzruszający, wartościowy... piękny film.
5. Pora umierać - "Pogodna starsza pani spełnia swoje marzenie, pozbywając się z domu ostatniego zakwaterowanego po wojnie lokatora. "
Wzruszający film. Podczas oglądania denerwowało mnie jedynie to, że czasem nie słyszałam do końca słów, zaś muzyka i szczekanie psa były bardzo głośne.
6. Po prostu walcz! - "Po przeprowadzce Jake Tyler zostaje upokorzony przez miejscowego mistrza nielegalnych sztuk walki. Szukając zemsty, chłopak trafia do szkoły Jeana Roqua."
Fabuła nie powala, film dość przewidywalny. 
7. Po prostu walcz 2 - "W koledżu rozpoczynają się rozgrywki MMA, których uczestnikami są studenci. "
Tak jak pierwsza część, taki sobie, ale obejrzeć nie zaszkodzi.
8. Jak to robią single - "Grupa znajomych poszukuje swojej drugiej połówki w Nowym Jorku. "
Byłam na tym filmie w kinie. Można się pośmiać, ale są też momenty, które zmuszają do refleksji.
9. Azyl - "Do domu Meg wkraczają złodzieje. Kobieta wraz z córką chroni się przed nimi w małym pomieszczeniu zamykanym od wewnątrz."
Dobry film, ale nie jest też jakiś rewelacyjny.
10. Strażnicy Marzeń - "Bohaterowie z baśni dla dzieci, m.in. Święty Mikołaj, Królik Wielkanocny i Jack Mróz, łączą siły, aby przezwyciężyć Króla Ciemności imieniem Mrok, nim sprowadzi on na świat wieczną ciemność."
Dość zabawny film animowany, ale w pewnym momencie się wzruszyłam. Swoją drogą... jak chłopak, który jest postacią animowaną, może być taki przystojny?! ;D

1. Paweł Zagumny "Życie to mecz"Autobiografia najbardziej utytułowanego zawodnika w historii polskiej siatkówki: złotego i srebrnego medalisty Mistrzostw Świata, złotego medalisty Mistrzostw Europy, złotego medalisty Ligi Światowej, srebrnego medalisty Pucharu Świata.
Z racji, że uwielbiam siatkówkę, nie mogłam przejść obok tej książki obojętnie. Zagumny jest jednym z moich ulubionych siatkarzy, kiedy usłyszałam, że kończy karierę reprezentacyjną nie mogłam powstrzymać łez. Książka jest głównie (to oczywiste) o siatkarskiej drodze Pawła.

2. Nicholas Sparks "I wciąż ją kocham"John Tyree dokonuje wyboru - nie widząc szans na zdobycie wyższego wykształcenia, po ukończeniu szkoły średniej zaciąga się do armii. Przechodzi szkołę prawdziwego, męskiego życia, nabiera pewności siebie, której dotąd mu brakowało. W czasie przepustki spotyka Savannah – dziewczynę swoich marzeń...
Piękna historia, ale czytałam lepsze książki Sparksa. 

1. Matowa pomadka The ONE Colour Unlimited (Berry Crush)
Uwielbiam ten kolor! Do tego trzyma się na ustach naprawdę długo! Jeśli by cały dzień nie jeść, to pewnie by wytrzymała bez jakichkolwiek poprawek. :)

3. Bell, Fashion Colour, Nail Emamel 410
Najpiękniejsza czerwień, jaką kiedykolwiek miałam na paznokciach. Nie do końca udało mi się na zdjęciu złapać ten kolor. Minimalnie się zmienia pod światło.

62 komentarze:

  1. o fajnie , że podałaś filmy :)
    napewno któryś zobaczę sobie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widziałam niemożliwe oraz strażnicy marzeń, ale już dawno temu :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego z filmów, nie przeczytałam żadnej z książek i nie mam żadnych z kosmetyków o których piszesz:P

    OdpowiedzUsuń
  4. LUBIĘ TAKIE POSTY, PO PRPSTU WAŁCZ oglądałam ... dwójka już mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. LUBIĘ TAKIE POSTY, PO PRPSTU WAŁCZ oglądałam ... dwójka już mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam Niemożliwe i Azyl ;) Piękny ten kolor pomadki ale przydałoby się zdjęcie jak wygląda na ustach :D Super paznokcie!
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach ją widać na moim zdj po prawej stronie. :)

      Usuń
  7. Paulinko dziękuję Ci za tak fajną listę filmów, ostatnio mało ich oglądam a chcę nadrobić to co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to robią single muszę obejrzeć. A Azyl widziałam dwa razy, bardzo fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Duże dzieci" fajna komedia :) zresztą taka prawdziwa faceci już tacy są :)
    "Last Vegas" i "wielkie kino" nie bardzo mi przypadły do gustu
    "Niemożliwe" płakałam i to strasznie coś pięknego! z tego typu filmów mogę ci polecić "niebo istnieje naprawdę"
    "Pora umierać", "jak to robią single" i "azyl" nie miałam okazji jeszcze obejrzeć :)
    Po prostu walcz kilka razy wracałam do tego filmu do obu części :)
    "I wciąż ją kocham" książki nie czytałam ale film oglądałam
    z kosmetyków spodobała mi się bardzo ta matowa pomadka :) szkoda że swatche nie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam w ogóle czasu na oglądanie filmów. Ale Twoje propozycje mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje, kilka filmów chętnie bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. uu ja też trochę filmów się naoglądałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mojej liście "do obejrzenia" z pewnością jest film "Jak to robią single" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, kilka ciekawych pozycji filmowych! Mam co nadrabiac

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta notka mnie zainspirowała do tego, że w końcu trzeba iść do kina :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskoczyłaś mnie :) żadnego z powyższych filmów ani książek nie miałem okazji obejrzeć/przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz czytam podsumowanie miesiąca, w którym nie widziałam żadnego z filmów, a kilka mnie zainteresowało. Niedługo wezmę się za ich oglądanie (oczywiście jak mi szkoła pozwoli ehh).
    Pozdrawiam ciepło (:
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Dzięki za polecenie filmów. Właśnie się zastanawiałam, co obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam 'po prostu walcz", obie części, chociaż pierwsza jest lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. częśc z tych filmów oglądałam, ale częśc z nich już zpaisuję na fimlwebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O ile się nie mylę, NIEMOŻLIWE leciał w telewizji jakieś 2 tygodnie temu. Super film. Nie polecam oglądać przed wyjazdem nad ocean :) Po tym co zobaczyłam, podchodzę inaczej do tak wielkich mas wody. Z odrobiną lęku.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy wpis. Część filmów widziałam. Ciekawi mnie ta nowa komedia "Jak to robią single" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Film Niemożliwe, jest niesamowity. A ta książka o Zagumnym wygląda równie ciekawie, bo ja też uwielbiam siatkę !! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Na ,,Last Vega" byłam w kinie. To nie były najlepsze urodziny.
    Szczerze mówiąc, to wiekszości stąd nie znam/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że podałaś filmy, muszę jakiś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam żadnego filmu, ale za to Sparks jest mi bardzo dobrze znany. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Film "Niemożliwe" też ostatnio widziałam. Bardzo ujmujący i mocny, ale interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością obejrzę film 'Single', bo myślałam o nim już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę koniecznie oglądać "Porostu walcz" :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I wciąż ją kocham czytałam jakiś czas temu. Książka wciągająca i do przeczytania w kilka wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym obejrzeć kilka z tych filmow, moze chociaz jeden sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  33. duże dzieci - uwielbiam ten film.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety żadnego z tych filmów nie widziałam :) koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale za to jestem miłośniczką książek Sparksa. Również uważam, że ma lepsze od ,,I wciąż ją kocham", ale i tak ją uwielbiam, haha.

    Pozdrawiam,
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. "I wciąż ją kocham" to jeden z piękniejszych filmów, jakie oglądałam. Jestem ciekawa książki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. większość filmów znam. I wciąż ją kocham -piękna książka, piękny film:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. niemożliwe - ten film jest rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczarowała mnie ta szminka :) Bardzo bym chciała zobaczyć jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobnie jak Ty uwielbiam siatkówkę ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. "Duże dzieci" to mój jeden z moich ulubionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Film "Niemożliwe" muszę koniecznie obejrzeć. A co do "Po prostu walcz" to mi się bardzo podobał ^^ Książki "I wciąż ją kocham" nie czytałam ale film widziałam i jest to jeden z moich ulubionych :) Polecam oglądnąc :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "I wciąż ją kocham" film też widziałam, był nawet dobry.

      Usuń
  43. hm duże dzieci bym obejrzała:_)

    OdpowiedzUsuń
  44. Strażnicy marzeń bardzo fajni. Oglądałam z córką :) Zająć jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie oglądałam nic z tych filmów ale pare tytułów mi się spodobało i na pewno obejrze ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałam iść na Jak to robią single ale nikt nie chciał ze mną :( Szkoda.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiaaam film niemożliwe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Książki trafiły w mój gust! Post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne podsumowanie! Niebawem muszę obejrzeć parę z tych filmów :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się świetne podsumowanie.Świetny kolor paznokci. Buzka ;).
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Znam tylko film Azyl :) kilka tytułów sobie obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym z chęcią ta o singlach w nowym jorku obejrzała

    OdpowiedzUsuń
  53. ,,Pora umierać" piękny film, ale jako dźwięk w prawie każdym polskim filmie masakra.. też mnie to zawsze denerwuje, czasem żałuję, że nie ma napisów na dole ekranu, co mówią Polacy :)

    OdpowiedzUsuń