środa, 25 maja 2016

Dużo się dzieje. :)

Wiem, wiem, nie było mnie całkiem długo.
Nie spodziewałam się, że ten miesiąc będzie tak intensywny. :)
Majówkę spędziłam z rodziną przy ognisku, było super.
W następnym tygodniu były urodziny mojej koleżanki.
Razem ze znajomymi byliśmy na pizzy i kręglach.
W międzyczasie pojechałam z koleżanką na Civil War i szczerze trochę się zawiodłam.
Dziesiątego maja w naszej szkole odbywała się Spartakiada, na której zajmowałam się muzyką (zostałam pochwalona nawet przez panią dyrektor, ale cii :D).
W ostatni piątek wybrałam się znowu ze znajomymi na pizzę i kręgle, a potem chodziliśmy po wiosce.
Wszystko było super, ale oczywiście nie obeszło się bez jakiegoś wypadku.
Dostałam kamieniem w głowę, ale żyję...
Dzisiaj w planach miałam spotkanie ze znajomymi u kolegi, ale ze względu na jadą osobę sobie odpuściłam.
Najbliższy czas również ciekawie się zapowiada. :)
W poniedziałek jedziemy na Uniwersytet Wrocławski na mecz matematyczny finałowy w kategorii LO jako widownia, potem weźmiemy udział w wykładzie popularnonaukowym Jarosława Haręzlaka nt. "Co trzeba wiedzieć, aby poradzić sobie z dużymi zbiorami danych?".
We wtorek jedziemy na wycieczkę dwudniową do Zatoru i Bielska - Białej, w planie jest Rodzinny Park Rozrywki, wycieczka gondolami kolei liniowej na szczyt Szyndzielni i wyjazd autokarem do Wisły (skocznia narciarska, deptak i Rynek, fontanna, Don Zdrojowy).
Jednak najbardziej nie mogę się doczekać tego, co będzie w drugi dzień wycieczki, tj. pierwszego czerwca, ponieważ są to moje urodziny. :)








68 komentarzy:

  1. Chyba trochę jesteś pokrzywdzona tymi urodzinami w dzień dziecka bo dostaniesz mniej prezentów :P Ale widzę, że ciągle coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co wy na spacerach rzucacie się kamieniami :P
    To juz tuż-tuż twoje urodzinki :) sama bym chciała w okresie letnimmi mieć a mam w zimie heh

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już dziś życzę Ci wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń z okazji tych nadchodzących urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie malowałam paznokci na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie radziłabym Ci pić energetyków, strasznie wyjaławiają organizm :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intensywnie spędziłaś ten czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku no to masz dużo planów! Ja od kilu dni nie ruszam sie z domu haha! Ale za to nadrabiam zaległości w czytaniu :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamieniem?;/
    Piękne warkocze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czarne paznokcie są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie długo Cię nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne paznokcie mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz długie i grube warkocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne paznokcie <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że nic Ci się nie stało po tym kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow..ale masz gęste włosy.. cudne :-)
    z tym kamieniem to nawet nie pytam.. nie chcę wiedzieć jak do tego doszło.. straszne :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Paskudny kamień... a raczej ten kto nim rzucił. Bazar złych snów - książka bez szału niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie plany a ja ostatnio same nadgodziny robię - wię zazdroszczę :)
    I pazurki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne warkocze i paznokcie. Nie pij energetyków :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O wycieczka do Zatoru super! Genialne warkoczyki! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aktywnie :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Aktywnie :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I oby nadal było tak aktywnie i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również w maju było mało na blogu.. dużo się dzieje, to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz gęste włosy. Te warkocze są imponujące. A i czerń na paznokciach bardzo mi się podoba. Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione ale szczere 100 latek! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę wycieczki, sama z chęcią pojechałbym do Wisły :>

    OdpowiedzUsuń
  27. uu taka wycieczka ach szał :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super paznokietki! OMG, kamieniem w głowę?

    OdpowiedzUsuń
  29. W jaki sposób dostałaś kamieniem w głowę?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koledzy rzucali kamieniami w znaki drogowe i okazało się, że jeden z nich nie potrafi celować. XD

      Usuń
  30. Nie przypuszczałam, że paznokcie na czarno całkiem fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  31. No to się działo. Świetne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to się działo. Świetne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam ten energetyk z biedry :D Ale opłaca się 1.5 l za 2 zł niż za 1.7 zł 200 ml ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. I jak było na wycieczce? Warkocze ze zdjęcia są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia ;) Cudne paznokcie :) Życzę udanej wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy miesiąc. :-) sliczne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny miesiąc i miłej zabawy w przyszłym.

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne pazurki i dosyć intensywny miesiąc!
    A cóż to za sytuacja nieprzyjemna z kamieniem?

    OdpowiedzUsuń
  39. Te czarne pazurki świetne :) Kiepsko mieć urodziny w dzień dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś czuję, że oberwanie kamieniem w głowę nie przypadłoby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe zdjęcia. świetne warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjecia:) Czekam na nowy post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/06/into-you.html

    OdpowiedzUsuń
  43. ale piękne te czarne panzokcie !! tak dawno nie miałam ciemnych panzokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wisłę polecam każdemu - uwielbiam ten klimat, tam rzeczywiście można odpocząć. A będąc w Wiśle warto też zawitać do ustronia do kawiarni Bajka -najlepsze ciasta i ciastka na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawie pomalowane paznokcie, zwłaszcza te z napojem energetycznym ;)
    A tej powieści Kinga jeszcze nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie, że spędzasz aktywnie czas ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje warkocze, takie grube i długie są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  48. czekam na nowy post! spóźnione sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Paznokcie mega i holenderski warkocz <3

    OdpowiedzUsuń