czwartek, 5 maja 2016

Podsumowanie miesięcy: marzec i kwiecień

1. Bogowie Egiptu - "Pospolity złodziej, przyłączając się do mitycznego boga, wyrusza w podróż przez Egipt."
Byłam na nim w kinie, szału nie ma. Gdybym sama wybierała film, w życiu bym na to nie poszła. Nie moje klimaty.
2. Iron Man - "Tony Stark buduje supernowoczesną zbroję. Multimiliarder postanawia walczyć ze złem jako Iron Man."
Ten film (jak i resztę filmów Marvela, które zobaczycie niżej w tym zestawieniu) obejrzałam za namową kolegów. Najprawdopodobniej z własnej woli bym go nie oglądała. Film mi się podobał, jednak nie polubiłam się ze Starkiem.
3. Iron Man 2 - "Iron Man stawia czoło Iwanowi Wanko, znanemu jako Whiplash."
Tak jak i w reszcie filmów Marvela podoba mi się humor. Film jest dobrze zagrany. 
4. Captain America: Pierwsze starcie - "Druga wojna światowa. Steve Rogers stara się zaciągnąć do wojska, ale jego słaba postura go dyskwalifikuje. Tajny eksperyment czyni z niego siłacza zdolnego pokonać nazistów."
Film był niezły. Oceniam na plus jak wszystkie filmy Marvela, które widziałam. Cóż, najwidoczniej ekranizacje filmów o superbohaterach przypadły mi do gustu aż za bardzo.
5. Thor - "Odyn skazuje swojego syna Thora na wygnanie. Zabiera mu boskie moce i zmusza do życia wśród ludzi."
Loki skradł moje serce. :D W związku z tym nie potrafię powiedzieć złego słowa o tym filmie.  ^^ Fabuła naprawdę mnie wciągnęła.
6. Iron Man 3 - "Tony Stark wyrusza w podróż, by zemścić się na tych, przez których jego świat legł w gruzach."
Oceniam jak najbardziej na plus. Robert Downey Jr. jak zwykle spisał się na medal. 
7. Avengers - "Grupa superbohaterów, na czele z Thorem, Iron Manem i Hulkiem, łączy siły, by obronić Ziemię przed inwazją kosmitów."
Taaak, ten film to dopiero było coś. :D Jak zwykle nie mam się do czego przyczepić, choć w sumie przydałoby się. Za bardzo słodzę w tym poście. :D
8. Thor: Mroczny świat - "Thor próbuje zaprowadzić porządek w kosmosie, ale starożytna rasa, dowodzona przez mściwego Malekitha powraca, by zepchnąć wszechświat w ciemność."
Loki jak zwykle głównie przykuł moją uwagę. :D Film mnie tak wciągnął, że ledwo się obejrzałam, a tu już koniec. :D Oczywiście filmy dobry.
9. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - "Kapitan Ameryka zostaje wplątany w sieć zagrażającej całemu światu intrygi. By ujawnić spisek, superbohater łączy siły z Czarną Wdową."
Po obejrzeniu tego filmu już oficjalnie byłam #teamcap. :D 
10. Avengers: Czas Ultrona - "Najpotężniejsi bohaterowie na Ziemi łączą swoje siły, aby zniszczyć Ultrona."
Humor zachowany. Jeśli chodzi o akcję, to może i nawet lepiej niż w Avengers. Film warty uwagi.
11. Ant - Man - "Oszust Scott Lang, wyposażony w kombinezon pozwalający na zmniejszanie się, pomaga swojemu mentorowi, Hankowi, zaplanować i wykonać skok, od którego zależą losy świata."
Oprócz tego, że jest to film akcji i sci - fi, mogę powiedzieć, że ma w sobie elementy dramatu. Wątek rodzinny Scotta idealnie dopełnił film. 
A mrówki mnie przerażały.......................
12. Dama w vanie - "Historia niezwykłej przyjaźni pomiędzy mężczyzną a ekscentryczną staruszką, która mieszka w samochodzie na jego podjeździe."
Jeśli ktoś nie lubi brytyjskiego humoru, niech nawet nie zabiera się za ten film, ponieważ nie będzie mógł wysiedzieć przed ekranem. :) Mnie osobiście film zmusił do refleksji, był lekko psychologiczny, co jest na plus. Jak dla mnie bardzo przyjemny film.

1. Nicholas Sparks "Pamiętnik" - "Karty starego notatnika kryją historię romantycznej miłości. Starszy pan codziennie odczytuje ją mieszkającej w domu opieki kobiecie chorej na alzheimera. Jest to opowieść o bogatej dziewczynie z miasta i ubogim chłopaku z prowincji, których pewnego lata połączyło wyjątkowe uczucie. Wbrew sobie zostali rozdzieleni, a ich miłość wystawiona na próbę. Czy uda im się ponownie spotkać?"
Mega wyciskacz łez. Jeśli przeczytam książkę Sparksa i nie chce mi się płakać, to znaczy, że książka była słaba, ale nie martwcie się - ryczałam pół nocy jak małe dziecko. Czytając tego autora nie mogę wyjść z podziwu, nie mam pojęcia jak on to robi, skąd ma te pomysły, jest po prostu genialny.

2. Anna McPartlin "Ostatnie dni Królika" - "Czterdziestoletnia Mia Hayes, zwana w rodzinie Królikiem, trafia do hospicjum – jej kilkuletnia walka z rakiem dobiega końca. Bliscy wciąż poszukują cudownego lekarstwa, powoli jednak godzą się z tym, że Mia wkrótce odejdzie. Każdy z nich na swój sposób radzi sobie z tym, co nieuniknione. [...] Emocjonalny rollercoaster. Będziecie śmiać się przez łzy!"
Przyznaję, trochę męczyłam tą książkę, główie ze względu na brak czasu. Gdybym miała wolne to pewnie pochłonęłabym ją w jeden dzień. Podoba mi się sposób, w jaki jest książka napisana, język, że już o samej historii nie wspomnę, ogromnie ją przeżywałam.


1. Glimmersticks Waterproof Eye Liner (Blackest Night)
Kiedy zrobiłam pierwszą (i jak do tej pory ostatnią) kreskę (akurat na ręce) ułamała się, co mnie wkurzyło. Ale poza tym to kolor jest fajny, głęboka czerń. Z racji, że chodzę do szkoły i w mojej gimbie pomalować się nie mogę i ogólnie jakoś nie miałam okazji, niestety nie mogę powiedzieć jeszcze jak się spisuje na oku.




2. Woda perfumowana Avon Cherish
kategoria: kwiatowo-owocowo-drzewna

nuty zapachowe: kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drewno sandałowe

Jak dla mnie pachnie ślicznie. Mam spory zapas perfum, więc póki co jej nie używam, ale strasznie kusi. :)


3. Stay Matte, Foundation (Light Ivory)
Moje kuzynki bardzo sobie chwalą ten podkład, więc stwierdziłam, że sama go wypróbuję. I faktycznie... ładnie matuje buzię, a do tego nieźle kryje. Niestety mam taki problem, że jest dla mnie za ciemny i chyba oddam go kuzynce. ;)


4. Bibułki matujące do twarzy Optimals Oxygen Boost
Moja kuzynka je zachwalała. :) Póki co użyłam ich tylko raz i w sumie to całkiem fajny gadżet. Wiadomo, że twarz nie będzie idealnie matowa (mam cerę mieszaną), ale mimo to, za 10zł można sobie coś takiego sprawić.



 5. Odświeżające maseczki z ogórkiem Love Nature
Niestety jeszcze ich nie testowałam. Wybrałam wersję dla cery mieszanej, są również dostępne dla cery suchej (z owsem) i tłustej (z łopianem). Jedna saszetka jest dość spora, na pewno wystarczy na dwie maseczki.



71 komentarzy:

  1. Widzę, brakuje jeszcze x-menów i hulka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmy nie moja bajka, a te bibułki całkiem całkiem, może sobie sprawię; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dame w wanie z chęcią bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno obejrzę ten film, ponieważ bardzo lubię Maggie Smith w Harrym Potterze :D A co do podkładu, kupiłam dwa odcienie i oba mi się nie sprawdziły, więc oddałam koleżankom :) A szkoda, bo podobało mi się to, że były matujące. Ale niestety, były za ciemne i za różowe do mojej karnacji :(
    Pozdrawiam ! Dolina Książek
    PS: Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thor to film dla mnie :) te perfumki miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podkład miałam z tego, co kojarzę ;) ale chyba inny odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak te maseczki Ci sie sprawdzą:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład jest straszny, jest różowy, ciemnieje,zapycha,dzięki niemu nabaewilam się bardzo silnego trądziku :)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam iść na film Bogowie Egiptu, ale mówisz, że szału nie ma, to nie idę

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu sięgnąć po ten słynny "Pamiętnik" :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się składa, że większość tych filmów oglądałam ! ^^
    Obserwuję i pozdrawiam.

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz podobny gust filmowy do mojego męża ;D Uwielbiam tę kredkę z Avonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, nie oglądałam żadnego z tych filmów - nie przepadam na takimi :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmy zupełnie nie dla mnie a książkę jeszcze będę czytać :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że oglądałaś Marvela przez te dwa miesiąca :) uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Bogowie Egiptu mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś miałam ten podkład w sumie jest fajny ale jak dla mnie ma zbyt rózowe tony

    OdpowiedzUsuń
  20. Bogów Egiptu nie oglądałam :) Jeśli jest choć w połowie fajne jak Bogowie Olimpu to na pewno mi się spodoba:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu widać, że w flimach lubisz fantastykę :)
    Swoją opinią mogę się jednak podzielić na temat książki "Pamiętnik". Czytałam i oglądałam film - rewelacja :) Książka podobała mi się zdecydowanie bardziej niż jej ekranizacja :)
    Używałam również Stay Matte z Rimmela i nie zwalił mnie z nóg. Największym jego minusem było to, że pomijając jego ciężkość, bardzo się brudził. Ja często dotykam twarzy, a to podrapę się po nosie, oprę policzek na ręce itp. Później brudziłam palcami kartki. Źle to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam zapach Cherish, miałam mleczko do ciała kiedyś - bardzo ładnie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, ja nie oglądam tylu filmów! :D Chyba pora to zmienić. Tę kredkę z Avonu mam, całkiem spoko się sprawdza. Może to, że się ułamała, to wina tego, że zbyt mocno ją wykręciłaś? Wystarczy odrobinę, sam koniuszek. ;)

    Pozdrawiam :)
    czterydni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie książki Sparksa, filmy niektóre znam i nawet oglądalo się je przyjemnie :-)
    Jestem ciekawa zapaszku Avon i eyelinera :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie książki Sparksa, filmy niektóre znam i nawet oglądalo się je przyjemnie :-)
    Jestem ciekawa zapaszku Avon i eyelinera :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam jedynie Ant Man i bardzo dobrze go wspominam :)

    Kochana poklikałabyś w linki w poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawie wszystkie filmy oglądałam i uwielbiam! Szczególnie filmy MARVELA ;) Pamiętnik jest cudowny! A jeśli chodzi o Stay Matte to miałam ten sam problem. Fajnie matował, ale jednak był za ciemny, a ja niestety mam to do siebie, że muszę mieć jaśniutki odcień.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszystkie filmy!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwelbiam ten zapach z Avon :-D. Jest przepiekny !

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak mnie smutek dopadł, bo właśnie zdałam sobie sprawę, jak bardzo w tyle jestem z filmami. Kompletnie nie ogarniam tych tytułów, część mi pobrzękuje gdzieś w głowie, ale nie oglądałam żadnego.
    Do tej książki Sparksa chyba kiedyś sie dobierałam, ale jak to zwykle bywa z jego twórczością - nie podołałam. Na filmach zawsze wyje, ale książek nie jestem w stanie przeczytać. No nie mogę przez nie przebrnąć.

    OdpowiedzUsuń
  31. żadnego z tych filmów nie ogladałam :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety żadnego z filmów nie oglądałam. Znam jedynie perfumy Cherish. Lubię, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbian filmy Marvela! Ogladalam wszystkie, o ktorych napisalas. Juz sie nie mogę odczekać kiedy obejrzę najnowszego Kapitana Amerykę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie oglądałam żadnego z filmów Marvela, chociaż kumpel od dłuższego czasu mnie do tego namawia ! :D Co do książek, czytałam ,,Pamiętnik", a jestem wielką fanką Sparksa, więc to jedna z moich ulubionych pozycji. Natomiast podkład zdecydowanie mi się nie podoba, według mnie strasznie wysusza skórę. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż przykro mi bo ani żadnego filmu, ani książki ani produktu nie kojarzę. Jeśli chodzi o superbohaterów to polecam seriale daredevil, lucifer i jessica jones, a co do filmu to oczywiście deadpool może któryś z tytułów akurat Tobie podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daredevila oglądałam, uwielbuam! :D

      Usuń
  36. Ten podkład Stay Matte bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie filmy uwielbiam! Super post!

    OdpowiedzUsuń
  38. Większość filmów oglądałam i również mi się podobają :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  39. z chęcią obejrzalabym ten film bogowie egiptu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę , że większośc filmów jest o superbohaterach, a ja muszę przyznać, że to raczej nie moje klimaty. Co do książek to nie czytałam żadnej, a jedynie słyszałam o "Pamiętniku" Sparksa. Kiedyś jego książki bardzo mi się podobały, obecnie zauważam, że każda ma ten sam schemat, więc póki co odpuściłam sobie czytanie kolejnych pozycji tego autora. Chyba najbardziej byłam wzruszona po przeczytaniu książki autobiograficznej "Trzy tygodnie z moim bratem". Może dlatego, że jest oparta na prawdziwych wydarzeniach, a może dlatego, że wreszcie dowiedziałam się skąd wziął się pomysł Sparksa na napisanie "Jesiennej miłości". Jeśli natomiast chodzi o kosmetyki to jestem ciekawa jak sprawdza się ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętnik, bardzo dobra książka, film również ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądałam jedynie dwa filmy z twoich propozycji, ostatnio pokochałam filmy Dolana :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ten podkład, zdecydowanie mój numer 1, od dłuższego już czasu.
    Ten perfum też mam, ładnie pachnie, ale niezbyt długo.
    A eyeliner miałam, bez szału. Zdecydowanie wolę te płynne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne podsumowanie :) dużo filmów o superbohaterAach - komiksy też lubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem czytam, bo mój kolega kupuje i od niego pożyczam. :D

      Usuń
  45. Teraz musisz koniecznie zobaczyć "Civil War" ! Na pewno Ci się spodoba ^^
    A ja powinnam sobie przypomnieć Iron Meny, bo zupełnie tych filmów nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w kinie i w sumie... trochę się rozczarowałam.

      Usuń
  46. Nawet nie pamiętam, kiedy oglądałam jakiś film, więc jestem pod wrażeniem :D
    Bibułki matujące to mój niezbędnik na każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. "Thor'a" chętnie bym obejrzała;) A "Pamiętnik" oglądałam w tv, który powstał na podstawie tej książki;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam ochotę obejrzeć Bogów Egiptu, ale... nikt ich nie poleca! A Pamiętnik muszę wciągnąć na listę książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham autora Nicholasa Sparksa, teraz wyszedł film pt. "The Choice" nagrany na podstawie jego książki ! Podobno jest przepiękny i czekam, aż będzie go można obejrzeć online :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytałam obie książki z listy i obie pobudziły mnie do łez...Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam produkt z Avon w wersji brązowej, też mi się ułamała, ale jak robiłam kreskę na oku ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się Twoja forma bloga! Super! Z Twoich propozycji wybrałabym film z angielskim humorem. Książkę Sparksa, już czytałam coś jego autorstwa też wzruszające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wychodzi na to, że wśród filmów mam spore zaległości ;) Może czas niektóre z nich obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nic z tych filmów nie widziałam, ale o kilku oczywiście słyszałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. chetnie bym obejrzalam fajny, dobry film :)
    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  56. Żadnego z tych filmów nie oglądałam ale trzy mnie zaciekawiły. Książka "pamiętnik" jest cudowna! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Filmy to nie mój klimat :) Jednak czasami z chłopakiem i takie obejrzę :D
    Książkę czytałam, jest piękna i wzruszająca :) Uwielbiam książki tego autora :)
    Kusząco wyglądają te maseczki ogórkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. "Pamiętnik" oglądałam, czytać nie czytałam ale skoro polecasz muszę zakupić :) Potwierdzam! Wyciskacz łez...

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe podsumowanie! Zainteresowałaś mnie tą książką Nicholasa Sparksa. Muszę sobie ją zakupić i przeczytać ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak ja uwielbiam filmy o superbohaterach. Szkoda, ze nie udało mi się jechać z kolegą na ten z Batmanem i Spuermanem...
    Książek nie czytam.
    Wiesz, że Avon testuje na zwierzętach?
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Aż wstyd się przyznać, ale żadnego z tych filmów nie widziałam, ale za to przeczytałam osiem książek :). Obserwuję żeby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo lubię Sparksa. A zwłaszcza filmy na podstawie jego powieści:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Większość filmów widziałam :) EXTRA!

    OdpowiedzUsuń