poniedziałek, 20 czerwca 2016

Krótka relacja z wycieczki + Urodziny

Zaczynając od samego początku...
31 maja ok. szóstej rano wyjechaliśmy spod szkoły do Zatoru.
Nasza podróż trwała ok 3 - 4h, nie pamiętam dokładnie, po drodze mieliśmy jeszcze dwa postoje.
Szczerze mówiąc to Energylandia nie zachwyciła mnie.
Nie skorzystałam z wszystkich atrakcji, ponieważ nie miałam ochoty, ale na kilku byłam w powiem szczerze, że mam za sobą o wiele lepszy park rozrywki (Holiday Park).
Jest tam wiele atrakcji również dla najmłodszych, jednak wszystkie "bardziej extremalne" atrakcje są od 120cm wzrostu, a niektóre nawet od 140cm, o ile się nie mylę (do chyba 190cm).
W Energylandii byliśmy jakoś do godziny 16, czyli jakieś 6 godzin.



Następnie pojechaliśmy do hotelu.
Nie byłam do końca zadowolona, ponieważ miałam być z koleżanką w pokoju dwuosobowym, jednak pani musiała gdzieś przydzielić jeszcze jedną osobę i oczywiście musiała ona trafić do nas, ale jakoś dałyśmy radę.
Wieczorem wybraliśmy się całą wycieczką, komunikacją miejską do centrum handlowego. :D
W hotelu byliśmy jakoś ok. 22.
Z koleżanką o północy wypiłyśmy bezalkoholowego szampana, aby uczcić moją szesnastkę. xD
Później ona poszła spać i ja z nudy też.
Rano po śniadaniu wyruszyliśmy na Szyndzielnię.
Niespodziewanie lunął deszcz.
Wjechaliśmy na górę, następnie mieliśmy jeszcze do przejścia kilkaset metrów.
Nie byliśmy tam długo, ponieważ pogoda nie sprzyjała.







Następnie pojechaliśmy na obiad.
Później w planie był obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau.
Wydaje mi się, że każdy z Was wie co to za miejsce, więc opisywać nie muszę, bo to zbędne.
W Birkenau złapała nas okropna burza.





Gdy w przyspieszonym tempie zakończyliśmy zwiedzanie, ruszyliśmy w drogę powrotną.
W domu byłam ok. godziny 22.
Plan wycieczki był trochę inny, nie do końca to wypaliło i w rezultacie mi się to niezbyt podobało.

Cóż, teraz krótko o moich urodzinach.
Dzień urodzin spędziłam na wycieczce zwiedzając obóz koncentracyjny, co do przyjemnych nie należało.
Pomijam już fakt, że to miejsce odwiedziłam drugi raz.
No ale mniejsza, po powrocie w wycieczki posiedziałam trochę z mamą.
Następnego dnia przyjechała moja rodzinka i bardzo miło spędziłam z nimi dzień. :)
Zaś w piątek z tej samej okazji umówiłam się ze znajomymi na kręgle i pizzę, później poszliśmy sobie posiedzieć niedaleko stawów. :)
I to by było na tyle.
Poniżej zaprezentuję Wam, co takiego dostałam z okazji urodzin. :)

Zacznę od biżuterii. :)

Wszystko zostało tak piękne zapakowane. :)
Całość pochodzi od tego samego jubilera.

Prezent od kuzynki.

Od cioci. :)

Od drugiej kuzynki. 

Znowu od kuzynki
Kolczyki do moich dodatkowych przekuć w uchu, również od kuzynki. xd

Z innej beczki... koszulka z logo Batmana od kolegów, uwielbiam ją. :)
I kubek... również od kolegów. :)



47 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty :) wszystkiego najlepszego :) jaa zazdroszczę ci 16 u mnie to już było tak dawno że nie pamiętam co robiłam :p
    Ogólnie wycieczka fajna szkoda że nie w każdym momencie pogoda dopisała i że park rozrywki nie do końca spełnił twoje oczekiwania, ale przynajmniej masz co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek dostałaś cudowny, i też kiedyś chciałabym pojechac tam w slady więźniów :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, wycieczki to pozazdrościć ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zazdroszczę tych wszystkich drobiazgów!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie chcę jechać do energylandii, ale też słyszałam opinie,że nie zachwyciła;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka fajna wycieczka :) Czegoś takiego mi brakuje :)
    Prezenty na urodziny są ekstra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i relacja, chociaż jestem zdania że w Auschwitz najlepiej wyłączyć aparat i uszanować to miejsce, bo jest ono bardzo smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, w Auschwitz nie zajmowałam się fotografowaniem, zrobiłam jedynie te trzy zdjęcia.

      Usuń
  9. Takie parki rozrywki to nie dla mnie, jako dziecko uwielbiam, potem mi przeszło :) Ładne górskie widoki.
    Sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcie, choć w obozach ja bym foci nie robiła...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wypad, chętnie bym tam pojechała! Koszulka z Batmanem jest extra! :D Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat w tym roku jak i w poprzednim nie miałam żadnej wycieczki autokarowej lub kilkudniowej. Jednak rok temu dołączyłam się do innej klasy i nie żałuję. Mam nadzieję, że w nowej szkole będę miała okazję pojechać na kilkudniową wycieczkę :D
    Mogę prosić o kliknięcie w 2 linki u mnie w poście? Z góry dziękuję! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym pojechała jednak do Energylandi, super prezenty ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kręcą mnie takie parki rozrywki;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja byłam na festiwalu w Energylandii i mi się podobało ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie weekendowe wycieczki. Byłam w Oświęcimiu dwa razy, jeszcze kiedyś mam w planach się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  17. ZEGAREK ROZKOSZNY - na pewno świetnie się będzie nosił ! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wycieczka, dawno już na żadnej nie byłyśmy :/
    Piękne prezenty, najlepsza jest koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszelkiego rodzaju parki rozrywki, dlatego taka Energylandia pewnie by mi sie spodobała. Za to w Auschwitz byłam już raz. Mało brakowało, żebyśmy z klasą pojechali tam ponownie, ale na szczęście połowa klasy tam była, więc plany zostały zmienione.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam w planie jechać do Energylandii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne zdjęcia z wycieczki ! :) jejciu jak ja bym chciała do jakiegoś parku rozrywki, jestem małym dzieckiem i cieszyłabym się jak głupia :) A i piękny zegarek właśnie taki złoty chciałabym mieć , ale na razie szkoda mi wydawać kasy, bo wiem że nie lubię mieć nic na rękach, więc i tak bym go nie nosiła i leżałby w półce :DD pozdrawiam i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ach wycieczki sa takie odprężające ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna wycieczka!! My wybieramy się w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna wycieczka!! My wybieramy się w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna wycieczka! Urokliwe miejsce. A sybol nieskończoności oznacza, że jesteś honorowym dawcą organów, wiesz o tym? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zegarek!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  27. koszulka z Batmanem świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię jeździć na takie wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  29. Też sięybieram do Energy landii ;) Fajna bluzka ta z Batmanem <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne prezenty! :) Jak byłam w Oświęcimiu, to też mieliśmy słabą pogodę, pamiętam, że tak zmarzłam, że mój telefon nie reagował na moje palce. Generalnie smutne, przygnębiające miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe
    Metallica - czarny album - miałam na płycie, mże gdzieś jeszcze mam w domu:)
    W Oświecimiu byłam - to miejsce już na zawsze odciska piętno w człowieku... nieprawdopodobne to co sie naprawdę wydażyło

    OdpowiedzUsuń
  32. Super prezenty i fajna wycieczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prezenty kochana, spóźnione 100 latek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wooow jakie fjane zdjęcia ;))! wybrałabym się do takiego miasteczka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Spełnienia marzeń;) Bardzo fajne prezenty, zwłaszcza biżuteria;) Nie byłam jeszcze w Oświęcimiu, mam trochę daleko, ale koniecznie muszę zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam ochotę wybrać się do Energy Landi

    OdpowiedzUsuń