piątek, 29 lipca 2016

Colorful Media


Hej!
W sobotę jadę na obóz i nie będzie mnie na blogu przez tydzień.
Mam nadzieję, że miło spędzę czas.
Jedziemy m.in. na kąpielisko "Stara Morawa" w Stroniu Śl., do Wrocławia (Stare Miasto, Ogród Japoński, Aquapark), do Karłowa, do Barda (spacer po górach, ognisko nad rzeką, spływ pontonowy) i  do Złotego Stoku (kopalnia).
Postaram się w wolnej chwili zerkać chociaż na Wasze blogi. :)

Przejdźmy do tematu dzisiejszego posta.
Colorful Media to wydawnictwo magazynów specjalistycznych, głównie językowych. Założone w Polsce w 2003 r., obecne jest także na rynku hiszpańskim oraz niemieckim.

Założycielami Colorful Media są Marta i Piotr Olejniczak.

Magazyny językowe są idealne dla m. in:
 - kochających podróże
Znajomość odwiedzanego kraju, jego kultury i tradycji, jest równie ważna jak znajomość języka jego mieszkańców.
- tych, którzy chcą przypomnieć sobie język
Jeśli chcesz odświeżyć język obcy, którego uczyłaś/uczyłeś się w przeszłości, to pewnie nie chcesz korzystać z podręcznika i powracać do szkolnych metod nauki.
- nauczycieli i lektorów 
Nic tak nie przykuwa uwagi uczniów/studentów, jak lekcja na podstawie nietypowych materiałów. Artykuł o mobilnych aplikacjach czy analiza słów znanej piosenki przełamią rutynę, jaka wkrada się przy korzystaniu z podręcznika. Magazyny językowe pojawiające się w szkołach i na kursach są także świetną motywacją do dalszej, samodzielnej nauki.

Magazyny drukowane:

„Business English Magazine” – dla uczących się języka angielskiego biznesowego


„English Matters” – dla fanów języka angielskiego



„Deutsch Aktuell” – dla fanów języka niemieckiego


„Français Présent” – dla fanów języka francuskiego


„¿Español? Sí, gracias” – dla fanów języka hiszpańskiego


„Italia Mi piace!” – dla miłośników Włoch, kultury włoskiej i języka włoskiego


„Ostanowka: Rossija!” – dla fanów języka rosyjskiego


„StartUp Magazine” – poświęcony branży nowych technologii oraz innowacyjnym przedsięwzięciom biznesowym


Magazyny wydają się być bardzo pomocne w nauce języków obcych. Uważam, że jest to o wiele ciekawszy sposób, niż siedzenie ze słownikiem, podręcznikiem etc.

Kiosk internetowy Colorful Media
 Facebook Colorful Media
 Instagram Colorful Media
YouTube Colorful Media
Twitter Colorful Media





55 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wyjazd będzie udany :D
    Będę czekała na recenzje z wycieczki :)
    No magazyny bardzo są ciekawe :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Magazyny nie do końca dla mnie ale mam nadzieję że obóz będzie udany i pogoda dopisze :) cierpliwie będę czekać na twój powrót i relacje z dużą ilością zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzi udany wyjazd będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magazyny nie dla mnie :) czekam na relację z obozu, dodaje do obserwowanych :) skąd jesteś dokładnie> Też mieszkam w województwie dolnośląskim w okolicach Wrocławia :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Wrocławia mam jakoś ok. 60km. :/ Powiat ząbkowicki. :)

      Usuń
  5. życzę miłego wyjazdu, baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne magazyny -wybrałabym coś dla siebie :)
    Udanego wypoczynku:)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych magazynów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uczyłam się nigdy w ten sposób :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. magazyny są drogie. wolę ebooki po ang np

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu ! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no no taka nauka może być owocna

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrym pomysłem jest też oglądanie seriali w innym języku :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam uczyć się języków obcych. Nie kupuję magazynów ale za to czytam książki albo ebooki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię obcojęzycznych magazynów, więc tym razem spasuje.
    Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam do czynienia z takim magazynem.
    Miłego pobytu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie kupowałam tego typu magazynów.
    Udanego pobytu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. teraz jest taki wybór różnych tematycznych pism :) miłego wyjazdu! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o takim magazynie, ale musze przyznać, że ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytam takich magazynów ;p Ja tylko coś typowo fitness.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wyjazdu!
    Nie miałam okazji się jeszcze spotkać z takimi wydaniami.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że nie lubię takich gazet - uczyłam się z tego w liceum i na studiach, angielski i włoski i taka prawda, że wolę sobie sięgnąć po tytuły angielskie niż po takie "czytanki". Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm nie przepadam za polskimi gazetami ale za to uwielbiam te w j. angielskim, nawet jeśli jest tam napisane o rozwodach, nowych kochankach gwiazd etc, chyba magia angielskiego ;)

    madzik-world.bospot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie wersja hiszpańska! Chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę mieć na uwadze :) Może kiedyś mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę udanego wyjazdu ! Bardzo fajny temat. Ciekawe są te gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę mieć je na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć!!! Życzę Ci udanego wyjazdu i wypoczynku:) (mieszkam niedaleko Wrocławia , ale na tym kąpielisku nigdy nie bylam) Co do czasopism to coś dla mnie, interesuje się takimi rzeczami:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową recenzje!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro będziecie we Wrocławiu to warto też było by ZOO odwiedzić po remoncie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie my wybieraliśmy gdzie pojedziemy. :) Z resztą musiały być zaplanowane wyjazdy "do chodzenia", bo to w końcu obóz sportowy, a w zoo to pewnie większość by siedziała ciągle. xD

      Usuń
  31. Nigdy nie miałam serca do magazynów. Życzę udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, nigdy nie słyszałam o tym wydawnictwie ale magazyny wyglądają ciekawie :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tych czasopismach, chętnie bym przeczytała parę numerów ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna opcja do szlifowania języka obcego :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie czytam czasopism, ale uwielbiam język angielski :) Miłego wyjazdu ! ;) Dzięki za odwiedzenie mojego bloga :) Obserwuję <3 http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Może sobie zakupię takie czasopismo, bo u mnie z angielskim kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie korzystam z takich magazynów...

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne te magazyny ;)
    Miłego wyjazdu! c;

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydają się być fajne:) Powinnam chyba popracować nad angielskim, bo niestety sporo zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaa! Od lat czytam English matters, ale dzięki Tobie dowiedziałam się, że jest sporo podobnych magazynów <3 Muszę tym razem sięgnąć po coś innego :) Lubię czytać po angielsku, zawsze czegoś nowego można się nauczyć. A co do Twojego wyjazdu to słyszałam kiedyś o Złotym Stoku i kopalni tam i podobno jest fajnie <3 Podoba mi się tutaj i dodaję :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna sprawa z tymi magazynami :) Udanego wyjazdu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O tak, obyś miło spędziła czas na tym obozie. ;) Nie słyszałam o tego typu magazynach, ale trzeba przyznać, że to naprawdę dobry pomysł. No tak, zdecydowanie lepiej niż siedzieć przed słownikiem!

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę udanego wyjazdu :) Bardzo fajna sprawa z magzynami, z pewnością są bardzo pomocne i przydatne :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. magazyny na pewno są pomocne ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Magazyny na pewno pomogą :) Życzę miłego wyjazdu ;)
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń