niedziela, 3 lipca 2016

Coś się kończy, a coś się zaczyna...

Jak wszyscy wiemy, od ponad tygodnia są wakacje!
Dla mnie tegoroczne zakończenie roku szkolnego było szczególne, z uwagi na to, że skończyłam gimnazjum, a jednocześnie edukację w Zespole Szkół Samorządowych, gdzie spędziłam 10 lat życia.
Naprawdę bardzo ciężko było mi opanować łzy.
Będę strasznie tęsknić za tym budynkiem, za tymi ludźmi...
No ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!
Szkołami średnimi, do których złożyłam papiery było LO i technikum.
Podanie do technikum było bardziej wersją awaryjną, gdybym się nie dostała do liceum.
W piątek, tj. 1 lipca dowiedziałam się, że zostałam przyjęta do szkoły!
Bardzo się z tego cieszę i nie ukrywam, że bardzo się obawiałam, że się nie dostanę, mimo tego, że moje wyniki w nauce do najgorszych nie należą.
W najbliższy piątek dowiem się czy dostałam się do swojej wymarzonej klasy, tj. matematyczno - językowej.
Kiedy już będę to wiedzieć, będę wstanie w pełni rozkoszować się wakacjami.
Póki co spędzam je razem z kuzynką.
Będzie u mnie do następnej niedzieli, a później?...
Przez dwa tygodnie pewnie będę jeździć rowerem do wszystkich znajomych (trochę mam daleko, najbliższa osoba jakieś 15km ode mnie).
Następnie jadę na obóz sportowy, na który w sumie już mi się odechciało jechać.
Po obozie nie mam pojęcia co się będzie dziać, pożyjemy, zobaczymy. :)


















65 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w dalszej edukacji, będzie to z pewnością kolejny obfity etap. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatuluję wyróżnienia ;)
    Bardzo ciekawe zdjęcia :)
    Życzę Wam udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dyplomu i rewelacyjna bluzka w paski :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wakacji :) czemu już ci się nie chce jechać na obóz? Myślę że świetnie spędzisz tam czas :)
    Gratuluje dostania się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam rok temu i szału nie było, a w tym roku ma być o wiele mniej atrakcji. :)

      Usuń
  5. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego spędzenia wakacji:) Ładny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, na pewno dostaniesz się na ten wymarzony profil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie masz ładne włosy. Na pewno wszystko się powiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawde super wlosy :) powodzenia w nowej szkole! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 lat to naprawdę długo, ale taka jest kolej rzeczy. Teraz zaczyna się 'nowy' etap w życiu, nowe doświadczenie, nowi znajomi :) także życzę powodzenia w zaaklimatyzowaniu się w nowej szkole i mam nadzieję, że dostaniesz się na kierunek jaki chcesz :) A póki co rozkoszuj się wakacjami!
    Co do pazukrków - biało czarne są genialne : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero dzisiaj dowiem się czy się dostałam do tego liceum co chce, ten stres jest straszny, zgadzam się, że dopóki nie pozna się sytuacji to nie można w pełni cieszyć się wakacjami.
    Ps: Przepiękne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na stres przed nową szkołą przyjdzie czas, teraz ciesz się wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam niby też mam fajnych ludzi w klasie, ale jak idą wakacje to kij tam, w końcu wolne. A jak opuszczałam gimnazjum to tylko skakałam ze szczęścia, że się nie będę musiała ich oglądać.
    Udanych wakacji życzę kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dyplom za mroczny styl :D
    Dasz radę! Fajny profil wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dyplom za mroczny styl :D
    Dasz radę! Fajny profil wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ten czarny lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnej zabawy na obozie życzę! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanych wakacji życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że fajne wakacje będą :) I to bardzo intensywne! :) Baw się dobrze :* Ps. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym roku kończyłam szkołę podstawową. Nie płakałam. Nie płakałam, bo czekałam na ten moment 3 lata. Chciałam pójść do gimnazjum. Mega się cieszę, że w końcu idę do nowej szkoły i poznam innych. Na pewno w jakimś stopniu będę tęsknić za szkołą, znajomymi czy nawet nauczycielami. Jednak nie mogę się już doczekać tego 'nowego startu'. Ja akurat dziś dowiedziałam się, że dostałam się do tej klasy jakiej chciałam. A mianowicie artystyczno-angielskiej z niemieckim :D Trzymam kciuki za Ciebie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dostania się do szkoły do której chciałaś iść! :) Fajne zdjęcia. Udanych wakacji! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, nie wątpię, że trudno Ci było powstrzymać łzy. Trzymam kciuki za to, abyś się dostała do tej wymarzonej szkoły. :) Eee tam, może będzie fajnie na tym obozie. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiemy co czułaś bo my też całą podstawówkę i gimnazjum miałyśmy w jednym miejscu :) Ale teraz rozpoczynasz nowy, nico bardziej dorosły rozdział życia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podobają mi się paznokcie :)
    udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. masz niesamowite, hipnotyzujące oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia, świetne paznokcie

    https://wooho11.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! Ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Extra, że się dostałaś gratuluje, ja chodziłam do humanistyczno językowej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje i wspaniałych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanych wakacji :) Ładne widoczki

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz bardzo ładne włosy <3 Zazdroszczę Ci takiego odcienia ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję :) Śliczne masz pazurki poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. tak to jest, że coś się kończy, a coś zaczyna. udanych wakacji!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. ja skończyłam liceum i teraz odpoczywam po maturalnej nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajny pomysł z tym dyplomem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow śliczny kolor lakieru!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę ci udanych wakacji:) Super zdjecia!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/07/in-my-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  41. na pewno dasz jakoś radę na tym obozie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Matematyczna, powodzenia ;) fajne paznokcie.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Matematyczna, powodzenia ;) fajne paznokcie.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje! :) Życzę Ci udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne foty :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń