niedziela, 21 sierpnia 2016

Przesyłki od Colorful Media!



Podczas gdy byłam na obozie przyszła do mnie paczuszka. A co w niej? Pięć magazynów, które szczególnie mnie zainteresowały. Jeszcze nie miałam tak naprawdę czasu, żeby poczytać artykuły.


Wśród moich wyborów znalazł się jeden numer po francusku. Dlaczego? Zaciekawiły mnie artykuły. Ten jeden magazyn wzięłam nie dla tego, żeby nauczyć się języka, tylko żeby sobie poprzeglądać. :D W szkole raczej tego języka się uczyć nie będę, ale kto wie, może mi się spodoba i będę uczyć się sama.


Najbardziej zależało mi na English Matters: Straight From The Blogs i po ten numer sięgnęłam od razu po otworzeniu paczki. :D


English Matters: Travel Smart było moim drugim wyborem.


Pozostałe dwa magazyny wzięłam ze względu na to, żeby poduczyć się języka.



Design bardzo mi przypadł do gustu - jest przejrzysty i przyjemnie mi się patrzy na poszczególne strony.


Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna przesyłka. W niej zaś znajdował się English Matters nr 60. Sądzę, że możecie szykować się na recenzję tej gazety. :D


54 komentarze:

  1. Również nawiązałam współpracę z tym wydawnictwem i miałam trochę czasu na przeglądanie i czytanie artykułów. Już trochę się z nich nauczyłam, ale materiału jest tak dużo, że na pewno wakacji mi nie starczy na przejrzenie wszystkich 6 magazynów :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przesyłka! Jest to bardzo dobry pomysł na nauczenie się języka. O wiele lepszy niż wkuwanie regułek, czy słówek. Naprawdę super!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie paczka nie dla mnie nie lubię żadnych czasopism :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja tez miałam od nich wiadomośc a teraz tym postem bardzo mnie zachęciłaś!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy dalabym rade wszystko przeczytać :) zdecydowanie bardziej wolę czytać zwykłe książki, po polsku oczywiście :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam tylko jedno czadopismo, do tego dosyć rzadko i w sumie to mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. A francuski jest fajny! Ucz się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna paczucha wartościowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za czasopismami, jednak wolę zwykłe książki :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jakoś języki nie wchodzą mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę raczej książki w języku angielskim, ale trzeba przyznać, że magazyny są wydawane z niezwykłą starannością. Estetyczny wygląd zdecydowanie zachęca. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też niestety w szkole nie uczę się języka francuskiego. :/ W takim razie czekam na recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytać czasopisma, a te wyglądają ciekawie. Czekam na recenzję :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zestaw i spora dawka czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta paczka. ;) Będziesz miała co czytać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER POST!
    disneylandia-pl.blogspot.com Zapraszam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wolę czytać książki w oryginale języka niż gazetki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Francuski jest trudny według mnie. Uczyłam się go 8 lat, a czuję, że mój poziom jest bardzo nisko, choć studiuję języki i jestem językowcem. Ale jeśli masz chęci, by się wziąć za ten język, to trzymam kciuki, że go pokochaz :)

    /troche-ironii.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paczuszka, chętnie bym poczytała te gazety w obu językach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paczuszka na szóstke! :) Miej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Woooo, ale ja Ci zazdroszczę takiej paczki! Sama uwielbiam czytać gazety po angielsku, natomiast ich cena np w Empiku - ok 30 zł za sztukę zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo jakie to miłe dla moich oczu! kocham naukę języków obcych, traktuję to jako hobby :) ale do francuskiego przekonać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe magazyny. Ja w szkole uczę się francuskiego i nie jest to taki fajny język jak wszystkim się wydaje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ten o blogowaniu może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko sięgam po kolorowe czasopisma w papierowej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja dawno nie miałam w ręku gazety ;o

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama z chęcia zamówiłabym takie magazyny ,aby nauczyc się angielskiego ;)
    Mogłabys poklikac u mnie ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytanie po angielsku, to bardzo dobry pomysł na potrzymanie swoich umiejętności anglojęzycznych. Ja np. oglądam seriale po angielsku z polskimi napisami, ale często jak napisy pojawiają się wcześniej niż bohater wypowie te słowa, to sama dokańczam na głos :D I często trafiam! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  29. To czekam na recenzję :) Przesyłka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Have a good day)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me

    http://sunnyeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz co czytać :) i to w różnych językach ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię ich magazyny, tym bardziej że kocham nauke języków :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś je kupowałem, ale kompletnie o nich zapomniałem, a bardzo chętnie wrócę do ich lektury :)

    OdpowiedzUsuń