czwartek, 15 września 2016

Liceum

Hej! Dawno nie pisałam tak o sobie, o tym co u mnie, więc uważam, że właśnie teraz nadeszła pora na taki post. Jak wiecie, lub nie, 1 września rozpoczęłam nowy etap edukacji - liceum. Muszę przyznać, że pierwszy dzień był naprawdę bardzo stresujący, nie miałam zielonego pojęcia gdzie jest jaka klasa, nie wiedziałam kogo mam w klasie, ani jakich nauczycieli. Na szczęście moje obawy okazały się być bezpodstawne. Szkołę już powoli ogarniam, czasem jeszcze mi się pomyli czy mam iść w lewo czy w prawo, ale zawsze trafiam do właściwej klasy. :D Jeśli chodzi o moją klasę to jeszcze nie mam wyrobionej opinii na ich temat, ale z niektórymi już trochę pogadałam, zrobiliśmy nawet ognisko integracyjne (na którym de facto było 7 / 8 osób z klasy na 22, ale kto by się tym przejmował). A z nauczycielami jest różnie. Mimo wszystko mam nadzieję, że porządnie przygotują mnie do matury, którą straszyli nas już na rozpoczęciu roku szkolnego. :D Nauki jest oczywiście sporo, ale nie wybrałam liceum, żeby się obijać. :) Może się to lekko odbijać na mojej aktywności na blogu, ale mam nadzieję, że z czasem wyrobię sobie stały rytm i wszystko będzie mi ładnie, regularnie szło. Już załapałam kilka piątek, więc jest dobry start. :D A, no i zostałam skarbnikiem / sekretarzem klasowym... kolejna robota. Co się dzieje poza szkołą? Właśnie chodzi o to, że nic. Planujemy ognisko ze znajomymi z gimnazjum, ale nie możemy dopasować żadnego terminu, więc nie mam pojęcia jak to będzie, ale damy radę.









52 komentarze:

  1. To standard w wykonaniu nauczycieli-na początku szkoły średniej mówiąc o maturze, która za 2 lub 3 lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale włosy to masz cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, świetne zdjęcia.
    Zobaczysz, ani się obejrzysz a całe liceum przeleci! Mówię Ci... Najgorzej jest się zaklimatyzować, a potem już będzie z górki. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super włosy!
    Ja też się bałam iść do liceum, ale nie byłam tam sama ze starej szkoły, więc było łatwiej. Ogólnie to liceum wspominam najgorzej, ale może to kwestia szkoły :)

    Przeniosłam się z troche-ironii.blog.pl na wiecej-ironii.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super włosy!
    Ja też się bałam iść do liceum, ale nie byłam tam sama ze starej szkoły, więc było łatwiej. Ogólnie to liceum wspominam najgorzej, ale może to kwestia szkoły :)

    Przeniosłam się z troche-ironii.blog.pl na wiecej-ironii.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie;)

      Usuń
    2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie;)

      Usuń
  6. Wspaniałe włosy! :) Miłej nauki, korzystaj z tego dopóki masz okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,ze wybralas sie na to ognisko,mialas okazje poznac blizej chcociaz kilka z tych osob. Wlosy piękne masz! Powodzenia w tym roku szkolnym jak i w kolejnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z kolei od pierwszego października rozpoczynam studia magisterskie na innej uczelni ;) Też jakaś nowość. Nie mam pojęcia jak pogodzę studia z pracą na pełen etat. Zobaczymy co to będzie.
    Ja się zawsze migałam od bycia skarbnikiem, bo bałam się odpowiedzialności za pieniądze ;)
    Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w liceum! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nowej szkole :) pamiętam jak ja szłam do pierwszej klasy :) też z początku był stres :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobaczysz, ze bedzie dobrze - powodzenia w nowej szkole ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to mam za sobą całe szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, ja już dawno po szkole, ale pamiętam, jak to 1 września było. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj... pamiętam jeszcze swoje pierwsze dni w pierwszej klasie liceum... są to najlepsze czasy szkolne jakie wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejmy nadzieję, ze uda wam się zorganizować to ognisko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok temu byłam skarbnikiem klasowym, w tym jestem skarbniko-sekretarką uczniowskiej rady szkoły c:

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w liceum. :) Nigdy nie pełniłam w klasie żadnej ważnej funkcji, mam nadzieję, że i z tym sobie poradzisz oraz znajdziesz czas na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ech w liceum byłam chyba skarbnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie wyświetlają mi się zdjęcia..Nie wiem czemu.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w nowej szkole! :) A matura sie nie przejmuj , masz 3 lata zeby sie porzadnie przygotowac :) A z doswiadczenia wiem, ze nie taki diabel straszny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia! Za kilka lat będziesz czasy liceum wspominała z ogromnym sentymentem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Powodzenia w szkole :)
    Nie wiem czemu, ale zdjęcia nie chcą mi się wyświetlić :(
    Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia, liceum to najlepszy czas w życiu człowieka! :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam że jesteś starsza patrząc na Twoje zdjęcie profilowe :-) Początki w nowej szkole bywają różne , potrzeba czasu aby się "dotrzeć":-)Mi również nie wyświetlają się zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  25. woooow ja pamitam jak ja szam pierwsyz raz do liceum :D ale to byłO!

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie liceum to były najlepsze lata ever ;) uwielbiam wracać do tego i bardzo zazdroszczę, że ten etap już dawno za mną

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że układa się u Ciebie w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w nowej szkole :) Ja mam już to za sobą, liceum, studia...

    OdpowiedzUsuń
  29. Aj, liceum kojarzy mi się z pięknymi czasami... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w nowej szkole - korzystaj bo czas szkoly tak szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze dni są zawsze ciężkie, a potem już jakoś wszystko się układa. Trzymam za Ciebie kciuki żebyś się odnalazła w nowej szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wątpię, że te pierwszy dzień w liceum był mega stresujący. Gratuluję tych piątek i obyś zbierała ich jak najwięcej! =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo lubiłam takie nowe rozdziały, jakim były na przykład pójście do gimnazjum czy liceum. Teraz szkołę mam już za sobą i miło wspominam kolejne etapy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już skończyłam liceum :( szkoda trochę tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. liceum będzie naprawdę super czasem w twoim życiu. korzystaj póki możesz, bo potem będziesz takim staruchem jak ja idącym na magisterkę haha

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowa szkoła to zawsze stres. Ale po miesiącu już nikt nie chce wracać do starej :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niestety liceum nie za dobrze wspominam i cieszę się, że już mam to za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Początki zazwyczaj są stresujące, ale człowiek do wszystkiego mega szybko się przyzwyczaja. Przyjemnego czasu w liceum 👍🏻😉

    OdpowiedzUsuń
  39. Mówienie o maturze na początku 1. klasy liceum, to dobre posunięcie. Pomimo, że teraz się jeszcze tym nie przejmujecie, bo ważniejsze są dla was szkolne znajomości, dochodzenie o nauczycielach i przedmiotach, tak w 2. klasie, jak i w 3. zrozumiecie, o co tak naprawdę chodziło nauczycielom.
    FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  40. Liceum - świetny czas przez Tobą, życzę wielu sukcesów :)
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  41. Ahh, liceum... kiedy to było ;) Mimo że początki wspominam bardzo miło, tak ostatni rok przyniósł sporo negatywów i właściwie to tylko czekałam, aż je skończę. Ale mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ze swoją klasę wybieraliśmy termin na nocowanie przez jakieś 4h, a i tak się nie odbyło, bo się okazał, że wtedy w naszej szkole śpią harcerze :P powodzenia w liceum ;).

    OdpowiedzUsuń
  43. O ludzie, ja już zapomniałam jak to było, ale czułam się podobnie do Ciebie :) Będzie coraz lepiej, trzeba się tylko przyzwyczaić do nowej rzeczywistości :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja w takiej samej sytuacji byłam w tym roku, ale okazalo sie być całkiem spoko, wiec no jest okej, zdjęcia super i pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Super że układa ci się w nowej szkole :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie wyświetlają mi się zdjęcia :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrego startu! ja zaczęłam drugą technikum, na razie jest całkiem dobrze;)
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń