środa, 26 października 2016

English Matters 19/2016 (wydanie specjalne)

Hej, dziś napiszę Wam kilka słów o numerze English Matters, który jest poświęcony USA. :) Naprawdę od początku byłam bardzo optymistycznie nastawiona do tego numeru, ze względu na tematykę. Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią. :D








Artykuł Sex and Carrie Bradshaw jest poświęcony serialowi "Sex and the City". Serial opowiada o czterech przyjaciółkach, wydaje mi się, że nawet jak ktoś nie oglądał, to każdy chociaż kojarzy o czym mowa, więc nie ma sensu się nad tym dłużej rozwodzić. :D










Bardzo przypadł mi do gustu artykuł New Yorkers of Today - Facts and Myths. Możemy nieco dowiedzieć się o mieszkańcach tego miasta. Okazuje się, że niektóre stereotypy nie są zupełnie bezzasadne. :)










The Men Who Built New York to bardzo wartościowy tekst. Na ogół historia mnie nie kręci (hej klaso mat - jęz), ale jeśli nie muszę się uczyć na lekcję to lubię czytać sobie takie rzeczy. Artykuł opowiada o zupełnych początkach miasta i o ludziach, którzy je budowali. To właśnie ten artykuł zdobył u mnie najwyższe miejsce jeśli chodzi o ten numer. :) Jest on naprawdę ciekawy i wciągający, zdecydowanie wart uwagi.




W Sensational and Maginificient dowiemy się co warto zobaczyć, kiedy odwiedzimy miasto. Ja osobiście uwielbiam zwiedzać. :)











Oczywiście wymieniłam tylko te artykuły, które mnie najbardziej zainteresowały. :) Jak na razie jest to jeden z lepszych numerów English Matters, jakie miałam okazję przeczytać.

Moja ocena: 7/10






28 komentarzy:

  1. Musiałbym bardziej podszkolić angielski aby sięgnąć po ten magazyn;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie dla mnie, dysleksja językowa, gdyby ktoś przetłumaczył cały tekst :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :-) ja mam to samo!
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  3. Z chęcią poczytałabym o "Sex and the city". Serialu nie oglądałam już ze sto lat i pewnie z racji, że obecnie doceniam nieco ambitniejsze pozycje jeśli chodzi o seriale pewnie za tym konkretnym bym nie szalała, ale z sentymentem zawsze myślę o Carrie i głównych bohaterkach ;) Pozdrowionka serdeczne :) Miłego dnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze tylko, ze ja ni w zab angielski :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, mozna sobie jezyk podszkolic ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mialam tej gazetki w rece. Wygląda spoko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wydana :D Ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny do podszlifowania języka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko podszkolę język muszę zacząć zaopatrywać się w te magazyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł New Yorkers of Today - Facts and Myths chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za odwiedziny i komentarz :) Obserwuję ;D

    Pozdrawiam Evi :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz sie z tym spotykam, a serial tak na marginesie z Carrie uwielbiałam ! Dziękuje za odwiedznki :*:* Masz ochotę na wzajemną obserwację ? Daj znać Kochana http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym magazynie, ale warto go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym magazynie, coś dla mnie :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie czytanie takiego magazynu pozwoliłoby mi na podszkolenie języka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O muszę czegoś takiego spróbować !
    Ciekawy i przydatny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tym magazynie ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to ja stoję odwrotnie - historia jak najbardziej ale matma to juz czyste zło! :D Myśle ze to wydanie mogłoby minorzypsc do gustu, USA od zawsze miało cos pociągającego i wartego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę gazetkę, ale okropnie nie lubię jej recenzować :) niestety z perspektywy czasu niekoniecznie mnie to przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna z moich ulubionych gazet. Chociaż bardziej lubię Business English, który oferują :)

    OdpowiedzUsuń