poniedziałek, 10 października 2016

Wygrana w konkursie i... co tam u mnie?

Hej! Długo mnie nie było, ponieważ musiałam oddać laptopa do naprawy.
Teraz piszę do Was z komputera rodziców, co jest niewygodne. Drugim powodem jest szkoła, łatwo nie jest. W sumie to nic takiego się u mnie ostatnio nie działo. W każdy weekend albo spotykałam się ze znajomymi z klasy, albo byłam u koleżanki. To moja jedyna rozrywka od kilku tygodni. :D

Pogoda od kilku dni jest po prostu tragiczna. Ciągle pada, jest ciapa, po prostu jest nieprzyjemnie, jedynie dzisiaj jakoś znośnie było. A do tego nic się nie chce robić, ciągle jestem śpiąca.

Jedyną rzeczą, która mi chodzi po głowie, jest wesele. :D uż 22.10! :) Niestety nie jestem jeszcze na ten dzień do końca przygotowana, ale mam nadzieję, że uda mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik.

Kiedy mój laptop wreszcie będzie normalnie funkcjonować, będę tutaj częściej. Pochwalę się jeszcze, że jakiś czas temu wygrałam rozdanie u Katie :) Dziękuję za wspaniałe nagrody! :D









26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że na weselu będziesz bawiła się wyśmienicie. To już naprawdę niedługo :) A co do nagrody to jest super. Peelingi do ciała Tutti Frutti są czadowe :) Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te maseczki:)
    super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyła.ś na tą wygraną, świetna paczka :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wygrana ;) Peelingi kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful products. I'm your new GFC follower # 228 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, a czasu zawsze jak na lekarstwo, trzeba go wszędzie rodzielać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze gratuluje i świetne rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej ;* ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRatuluję wygranej! TE maseczki z Ziaji miałam mam nadzieje że będziesz zadowolona z produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. This box seems amazing! Great variety of products! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna wygrana :) lubię krem z ziajki :) i produkty W&B :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuu świetna wygrana!
    Moja ulubiona maska z ziaji to żółta - bodajże relaksująca z glinką :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczuszka, udanego wesela ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się - pogoda jest straszna! Aż się odechciewa wychodzić z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaa! Ale fajna paczuszka :) Gratuluję wygranej i zapraszam do mnie :)
    Asia


    ----
    http://mojemagiczne.blogspot.com/2016/10/jak-przezyc-deszczowy-pazdziernik-i-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała wygrana, ja jakoś nigdy nie mam szczęścia do konkursów.
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń