środa, 14 grudnia 2016

Christmas Time - Inspirations


Ostatnio kompletnie z niczym nie wyrabiam. Pewnie zauważyliście to, po tym, jak "często" jestem na blogu. Próbuję sobie załapać kilka dobrych ocen. :) No wiadomo, liceum, eh, co we mnie wstąpiło, że nie poszłam do technikum. xD W każdym bądź razie, już niedługo święta! Jak przygotowujecie się do tego okresu? Ja w sumie jeszcze nawet nie zaczęłam... Pewnie jak zwykle wszystko będę ogarniać na ostatnią chwilę. Ale wszędzie dookoła już czuć te święta. :) W mojej szkole na długich przerwach w radiowęźle lecą świąteczne piosenki, w niektórych klasach już stoją ubrane choinki... Niestety mam taki mały minus, że mieszkam na wsi i nie ma tutaj zbytnio światełek itd. :) A jak jestem po lekcjach, to najczęściej idę ze znajomymi do parku albo lecę od razu na autobus, więc też nie mam zbytnio jak się rozejrzeć. Tylko tego śniegu brakuje... Pewnie spadnie tak jak ostatnio, 1 stycznia. :D Przyznacie, że bez tego białego puchu to jednak nie to samo... A teraz zapraszam Was do obejrzenia inspiracji, które znalazłam przeglądając internety. :D
















40 komentarzy:

  1. Świetnie :) aż czuć magię świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za oknem jest tyle śniegu, że chętnie się podzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię świąteczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiedziawszy, moi znajomi w technikum mają jeszcze więcej nauki niż ja w liceum ;)
    W gimnazjum przed lekcjami też puszczano przez radiowęzeł kolędy, ale w liceum - niestety - już nikt tego nie praktykuje :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :), sama ostatnio mam mniej czasu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Już marzę o świętach. Nawet brak śniegu mi nie będzie przeszkadzał. Ten wolny czas spędzany w gronie najbliższych, spokój, optymizm, kolędy... Nie mogę się doczekać! :) Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniegu choc troszke mogłoby być, bez sniegu nie ma tej magii

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe inspiracje :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne inspiracje :)!!! Jeszcze tydzień i będziemy świętować :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie inspiracje :) Ta bobeczka pierwsza najbardziej mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie święta to śnieg i pierniki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się patrzy na takie zdjęcia to od razu się wpada w nastrój świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta bez śniegu to nie święta - faktycznie, ale mam nadzieję, że jeszcze zima nas zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też brakuje śniegu :( Śliczne inspiracje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampki to element dekoracji, bez którego nie wyobrażam sobie okresu świątecznego ;) Od razu dodają taki ciepły, bożonarodzeniowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ;) U mnie dziś śnieg od rana był, ale zaczął teraz padać deszcz, także plucha na maksa :/ Oby święta były białe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne inspiracje :) Kocham te wszystkie lampki i ozdóbki <3 charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie inspirujące zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie klimatyczne inspiracje:) mi śniegu nie brak.... choć pamiętam kilka lat temu na wielkanoc było sporo białego puchu

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia... Święta już tak blisko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bez śniegu nie czuję świąt, i masz racje że spadnie 1 stycznia :D albo w pierwszy pracujący dzień, na złość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. eh snieg gdzie snieeeeeeeg? to jest najgrosze :( ale zdjecia bardzo inspirujace i swiateczne :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez śniegu nie czuć wcale tej magii. :c

      Usuń
  26. Cudowne zdjęcia ;) Kocham takie inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń