sobota, 3 grudnia 2016

Q&A

Pytania od Madzi
1. Twoje największe marzenie (obecnie)?
Na obecną chwilę moim największym marzeniem jest koncert GN'R w oryginalnym składzie. Koncert w Polsce. W sumie powątpiewam w udział Stradlina i Adlera, ale z wielkim bólem serca byłabym w stanie zaakceptować koncert bez nich, pod warunkiem, że byłby we Wrocławiu, bo tam mam najbliżej. :)


2. Jakie miejsce na świecie najbardziej chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
O jejku, trudne pytanie. Chciałabym zobaczyć naprawdę sporo miejsc... na razie na pierwszym miejscu u mnie jest Francja i szczerze sama nie wiem dlaczego. Chcę zobaczyć całą Europę, a że w Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji i Niemczech już byłam, to Francja jest moim kolejnym małym marzeniem. :)


3. Jaki jest Twój ulubiony polski reżyser?
Zdecydowanie Roman Polański.


Pytania od Ani
1. Co daje Ci blogowanie?
W sumie dość ciężko mi powiedzieć. Jest to przyjemna forma spędzania wolnego czasu, która uczy np. systematyczności (której wciąż mi brak, kocham szkołę).


2. Jakie posty lubisz czytać?
To zależy jaki mam nastrój i czego w odpowiedniej chwili potrzebuję. Kiedy szukam przykładowo kurtki, najbardziej cieszą mnie posty przedstawiając wishlisty, outfity itp., a kiedy np. nie mam dobrego kremu, to czytam recenzje kosmetyków. 


3. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Szczerze to nie mam pojęcia. Najpierw myślałam o turystyce, potem o hotelarstwie, ale jakoś mi przeszło przez gadanie rodziny itd. Ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad filologią angielską, więc może bym została nauczycielką (choć przy systemie ośmiu klas szkoły podstawowej, bym nie chciała) albo np. tłumaczem. Na pewno chcę robić coś z wykorzystaniem języków obcych.


Pytanie od Majki
1. Co cenisz w życiu najbardziej?
Rodzinę, przyjaciół, muzykę. Te trzy pojęcia nadają mojemu życiu sens. 


Dziękuję dziewczynom za zadanie pytań. :)

Jeśli jeszcze coś byście chcieli wiedzieć, piszcie w komentarzach pod tym postem, może za jakiś czas będzie następne Q&A. :)










49 komentarzy:

  1. Mi blogowanie daje spełnienie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam we Francji, bardzo przyjemne miejsce i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez muzyki zdecydowanie nie mogłabym żyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Marzenie nr 1- to również moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hah wpadlam i od razu na serie pytan i odpowiedzi :D milo bylo Cie poznac :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cię bliżej poznać kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również chciałabym zwiedzić Francję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam Polańskiego, polecam Ci jego autobiografię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy wyborze studiów i przyszłości nie sugeruj się rodziną kochana, bo to Ty będziesz pracować w wybranym zawodzie a nie oni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię Polańskiego ale nie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Polańskiego ale jeszcze bardziej lubię Smarzowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bloguję by ćwiczyć pisanie XD Myślałam, że na rozszerzonym polskim w liceum będziemy pisali wiele ciekawych rzeczy typu opowiadania lub recenzje, a tutaj same eseje i rozprawki :/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Francję również chciałabym zobaczyć ale moim nr 1 jest Hiszpania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię GNR :)
    A tłumacz fajny zawód i chyba bardziej przyszłościowy niż nauczyciel.
    Pozdr,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie jest poczytać coś o tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chcialabym zwiedzić Francję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie dowiedzieć się tyle o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jak fajnie! Super są takie odpowiedzi na pytania Czytelników. Co do reżysera też bardzo lubię Polańskiego. Pamiętam jak będąc jeszcze w gimnazjum oglądałyśmy z koleżanką (także freakiem filmowym) Dziecko Rosemary. Niesamowity film, pełen grozy, z niezastąpionym klimatem.
    Co do wycieczek po Europie też bym się z chęcią wybrała do Francji.
    Co do ulubionych postów, mam podobnie - zależy od humoru, ochoty.
    Pozdrawiam ciepło! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Post fajny :) Ciekawe pytanie ludzie Ci zadali. Tak mnie teraz zaciekawiło dlaczego chciałaś wiązać swoją przyszłość z hotelarstwem?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... to było tak, że byłam w jednym technikum na dniu otwartym i jak zobaczyłam ten profil, ogarnęłam jak to dokładniej działa itd., to po prostu mi się spodobało. Byłam jeszcze z klasą jakby na "wycieczce" w takim dość luksusowym hotelu i poznawaliśmy tam całe funkcjonowanie hotelu "od kuchni". Kolejnym plusem jest to, że pracując w hotelu często masz do czynienia z gośćmi z innych państw, a sama możliwość rozwijania moich umiejętności językowych mnie satysfakcjonuje.

      Usuń
  21. dla mnei blogowanie to druga praca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koncert GN'R ma być w przyszłym roku :P Chyba w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  23. też chcę odwiedzić Francję i to jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. a blogowanie daje mi ekstra zapełnienie czasu :D cjociaz jest go mało ...
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubie takie posty, w których moge poznac Bliżej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gunsy to była moja pierwsza muzyczna miłość! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paryż fajny, coraz bardziej się nakręcam, żeby też tam jechać, chociaż zawsze jest mi tam totalnie nie po drodze. ;) ale może w przyszłym roku się uda! czego i Tobie życzę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w Paryżu i Francji, ale chciałabym jeszcze raz tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie się marzy podróż do Egiptu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny post. Mi na chwilę obecną Francja się nie marzy.. chyba nawet miałabym pierta jechać tam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzy mi się wyjazd do Paryża. Cudna bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koncert Guns N' Roses też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe pytania, ciekawe odpowiedzi :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Paryż nie tylko Tobie się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  37. Przyszłość to chyba najtrudniejsza sprawa ;) ja nie umiem odpowiadać ;) A Paryż jest cudowny. Ja planowałam wycieczkę w styczniu, ale okazało się, że lotnisko jest za daleko jak na trzydiową wyprawę :) polecam jednak tanie loty :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłam w Paryżu i jak najbardziej polecam to miejsce jako kolejny punkt na liście do odwiedzenia. Niesamowite widoki lecz niekoniecznie chciałabym tam mieszkać. Dużo natrętnych sprzedawców tanich głupotek i nieprzyjemny zapach szczególnie w centrum.

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W Paryżu byłam lata temu już :) A zdjęcia wybrałaś bardzo fajne:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne odpowiedzi ;) ja Francję również chcę zwiedzić. Byłam na lazurowym wybrzeżu, teraz marzy mi się Paryż :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń