poniedziałek, 2 stycznia 2017

2016 for me


Witam Was bardzo serdecznie, pierwszy raz na blogu w 2017! Pomyślałam sobie, że całkiem fajnie by było zrobić coś a'la podsumowanie 2016... w takich postach nie jestem najlepsza, więc pomyślałam sobie, że najlepszym rozwiązaniem będzie wypełnienie go głównie zdjęciami.
2016r. na pewno był rokiem pełnym wrażeń, wspominam go bardziej pozytywnie, niż negatywnie i żyję cichą nadzieją, że 2017 będzie jeszcze lepszy.

Styczeń


pamiętam jedynie, że 01.01 spadł śnieg, a w tym roku podobnie, tyle że 02.01. :D

Luty

wiem, że w tym miesiącu powróciłam na bloga i w sumie nic więcej się wtedy nie stało

Marzec

ten miesiąc nie był jakiś szczególny: nauka, Wielkanoc, przygotowania do bierzmowania i doskonale pamiętam, że byłam chora


Kwiecień

w Prima Aprilis miałam bierzmowanie no i oczywiście egzaminy gimnazjalne, które były niesamowicie stresujące. :)

Maj

majówka, ognisko z rodziną, urodziny koleżanki, kręgle, CIVIL WAR <3, no i ostatniego dnia maja wyruszyliśmy z klasą na dwudniową wycieczkę, prawie cały pierwszy dzień spędziliśmy w Zatorze, wieczorem pojechaliśmy do centrum handlowego

Czerwiec

moje urodziny <3 i jednocześnie drugi dzień wycieczki, czyli deszczowa Szyndzielnia i obóz koncentracyjny Auschwitz - Birkenau. W każdym bądź razie swoje urodziny świętowałam przez kilka dni, bo to z rodziną, to ze znajomymi na kręglach... :) no i oczywiście zakończenie roku szkolnego, zakończenie edukacji w gimnazjum! Ogromny płacz z tęsknoty i strach przed nową szkołą.

Lipiec

pierwszego dnia tego cudownego miesiąca dowiedziałam się, że zostałam przyjęta do LO :) jakoś pod koniec miesiąca wyruszyłam na obóz sportowy <3

Sierpień

wróciłam z obozu sportowego, który bardzo miło wspominam :) rozkoszowałam się w dalszym ciągu wakacjami z jednocześnie narastającym stresem związanym z LO :)

Wrzesień

początek roku szkolnego, czas na zapoznanie się z nową klasą :) świetne nowe znajomości, których rodzice już zaczynali mieć dość, bo mnie prawie wcale w domu nie widywali :D

Październik

to był zdecydowanie najlepszy miesiąc w całym roku <3 moja kuzynka wyszła za mąż, a jej wesele na zawsze pozostanie w mojej pamięci :)

Listopad

kolejny bardzo udany miesiąc, dwie świetne osiemnastki, jedna mojej kuzynki, a druga przyjaciółki. <3

Grudzień

Grudzień - strasznie szybki miesiąc, przygotowania do świąt, święta, a tu nagle sylwester i bum! czas na 2017 :)



Przy okazji chciałabym Wam zaprezentować kilka ubrań z New Look :)

KLIK 

 KLIK

 KLIK

KLIK 






Życzę Wam Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! Żeby 2017 był lepszy od 2016 i każdego poprzedniego. :) Żebyście cieszyli się każdym dniem, czuli spełnienie w związku z pracą / szkołą no i cóż jeszcze... zdrowia, pomyślności! I żebyście wszyscy dotrwali ze mną do 2018. :) I oczywiście radości z blogowania!

39 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie :) Bogate we moc informacji :)
    Linki poklikane, sweterki bardzo się mi podobają. Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie podsumowanie :) fajne są te ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodze się, że grudzień to najszybszy miesiąc :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie Kochana, Szczególnie Ślub Kuzynki mi się podoba bo ja już niedługo biorę ślub hihii :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mój rok nie był zbytnio ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, a ciuszki... chętnie kilka bym zaimportowała do mojej szafy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś fajny rok:-) Wszystkiego najlepszego w 2017!

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się New Look nie podoba. drogie, a ich jakość kiepska;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawne podsumowanie, zdałam sobie sprawę, że lata strasznie szybko mijają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się takie podsumowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,swietne podsumowanie minionego roku. Wszystkiego naj naj w nowym! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te sweterki.
    Wszystkiego naj naj fajniejszego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to ja w rocznicę Twojego dostania się do LO będę brała ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny rok :) to młodziutka jestes:) do jakiej szkoły sie wybrałaś?:)
    Szczęśliwego nowego roku:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super podsumowanie! Spełnienia marzeń! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podsumowanie kochana, oby ten rok był wymarzony <3

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi sie jedna bluza :D a co do podsumwoania niezle wykombiowane proste i czyetlne, gratuluje dostania sie do LO powodzenia zycze w dalszej nauce! szczesliwego!!! Pozdrawiam i zapraszam na post.... językowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie... oby ten rok był lepszy od poprzedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi rok 2016 zleciał za szybko :/ Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :) Dziś pięknie pada śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę aby ten rok nie był gorszy od poprzedniego , a najlepiej niech jest lepszy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby ten był lepszy niz poprzedni. Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy, ale nie udało nam się znaleźć Twojego adresu mailowego na stronie bloga. Jeżeli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post . Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na podsumowanie :)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie także życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aby ten rok przyniósł same dobrodziejstwa ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne swetry :) Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń