poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynki


Wiem, że bardzo długo mnie nie było. Ogólnie ostatnio jest mnie coraz mniej, ponieważ poświęcam swoją każdą wolną chwilę na naukę. Teraz mam ferie, więc może trochę odsapnę. Jednak nie mogę obiecać, że na blogu będzie mnie więcej, bo już mam zaplanowane spotkania ze znajomymi etc., jednak będę na pewno częściej na Waszych blogach. :)


Dzisiaj krótko powiem o 14 lutego, tzw. Walentynkach. :) Uważam, że nie jest to święto tylko i wyłącznie dla par. To świetny dzień, żeby pokazać miłość swoim wszystkim najbliższym: rodzicom, rodzeństwu, dziadkom, przyjaciołom, wszystkim! Dlatego też nie rozumiem singli, którzy mówią, że w ten dzień nigdzie nie wychodzą i nawet nie mogą patrzeć na jakiekolwiek rzeczy związane z Walentynkami, że ich mdli na samą myśl, bla, bla, bla. Ja też jestem singielką i co z tego? To nie znaczy, że w ten jeden dzień w roku mam być wściekła na cały świat, bo większość moich znajomych jest w związkach i rezerwują sobie ten dzień dla swoich partnerów.


Sama za bardzo nie celebruję tego święta, bo też z jednej strony nie przemawia do mnie inicjatywa okazywania swoich uczuć przez jeden dzień w roku. Jednak każdy ma na ten temat swoje własne zdanie. Mnie pewnie rodzice namówią, żebym gdzieś z nimi pojechała, a potem zasiądę do oglądania jakiegoś serialu, ot, nic nowego.


Każdy z nas obchodzi te 24h jak chce, a ja pragnę złożyć Wam proste życzenia z okazji jutrzejszego dnia. Dużo miłości, miłości, miłości i szczęścia oraz radości! :) I żeby 14 lutego nie był jedynym dniem w roku, w którym okazujecie sobie miłość z najbliższymi, żeby całe Wasze życie było wypełnione miłością. :)













53 komentarze:

  1. Sporo osób uważa Walentynki za przereklamowane święto, takie nie nasze, nie polskie, ale cóż złego jest w okazywaniu uczuć najbliższym? Ja lubię - to taki sympatyczny dzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż tu pięknych, walentynkowych inspiracji :) Ja to święto lubię, choć nie uważam je za jakieś najważniejsze w kalendarzu. Niemniej jednak miłe :)
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakos specjalnie nidgy nie obchodzilam Walentynek, ale nie mam nic pzeciwko nim :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku niestety musze je spędzić samotnie :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za bardzo nie obchodzę, ale ogólnie nie mam nic przeciwko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana bardzo dobrze piszesz bo rzeczywiście Walnetynki nie są tylko dla par. Pamiętam jak ja nienawidziłam Walentynek bo byłam Singielką :( Ale odkąd odnalazłam swoją Młość to zauroczyłam się w tym dniu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tego święta i go nie celebruję :P

    Obserwuję i zapraszam do siebie: zafrikooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie ze nie są tylko dla par to dobry moment by okazać uczucie ludziom którzy są dla nas ważni 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie ze nie są tylko dla par to dobry moment by okazać uczucie ludziom którzy są dla nas ważni 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do walentynek podchodze z dystansem. w końcu kocha się cały rok :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z mężem nie obchodzę żadnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dica maravilhosa amei, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby uczucia powinno okazywać się sobie przez cały rok, ale jest to taki dzień, gdzie bliscy sobie ludzie starają się spędzić trochę więcej czasu razem :) Ale święto powinno nazywać się dniem romantyzmu, a nie dniem zakochanych :) Bo zakochani to sobie świętują codziennie :) A dziś to tak bardziej kwiaty, romantyczne kolacje, kino itp :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja walentynkek nie obchodzę bo mam je cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Podzielam Twoje zdanie, w tym dniu miłość powinno się okazywać również rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą kochana miłość okazuje się przez cały rok <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłość powinno się okazywać cały rok :-) ja z moim mężem tak świętujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie przepadam za okazywaniem miłości "jednodniowej" w Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy byłam dizeckiem zawsze dostawałam słodką Walentynkę od mamy. Bardzo miło to wspominam i swoim dzieciom również robię podobne niespodzianki w tym dniu :)/ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie miłość powinno okazywać się cały czas, a nie tylko w walentynki "bo tak wypada". Jednak ten dzień jest świetny aby znaleźć pretekst (szczególnie jeżeli oboje jesteśmy zabiegani) na spędzenie z sobą czasu. Ale wiadomo - jak jesteśmy z kimś, to nie przez jeden dzień tylko przez cały rok na okrągło i miłość okazujemy zawsze i na każdym kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uważam,że miłość trzeba okazywać codziennie ale skoro jest takie święto to dlaczego bynie świętować?można wtedy zaszaleć i zrobić coś na co w pędzie życia nie mamy czasu:) ja osobiście uwielbiam Walentynki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Walentynki są po to, żeby jak to określiłaś "zaszaleć", jednak dla niektórych to jedyny dzień w roku, w którym pokazują, że naprawdę kochają, to mi jedynie przeszkadza. :)

      Usuń
  24. dla mnie to żadne święto ;0 Dzień jak każdy inny, nie lubię jednak nachalnych produktów, nawet szynka ma kształt serca w okolicy walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  25. U Nas walentynki w tym roku pełne miłości i podwójne do świetowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem za całoroczną miłością, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie napisane :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie obchodzę jakoś szczególnie, ale w tym roku mój mężczyzna mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja lubię to święto, można po prostu mieć pretekst do tego, żeby miło spędzić czas :D

    OdpowiedzUsuń
  30. całkiem lubię Walentynki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w sumie nie obchodzę Walentynek, jak dla mnie trochę zbędne święto :P

    OdpowiedzUsuń
  32. My z lubym obchodzimy walnentynki każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zestawienie ;) Ja w sumie obchodzę walentynki, ale może bez presji prezentów, planów, kolejek do kina czy tłumów w restauracjach, a zwyczajnie nie chcę być tego dnia sama :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja walentynki uwazam ze to kazdy dzien jak kazdy inny :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ja, choć jestem w związku, również jakoś szczególnie nie celebruję tego dnia :) miłość okazujemy sobie przez cały rok, aczkolwiek nie pogardziliśmy opcją wyskoczenia z tej okazji na miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  36. to święto miłości :) pod różnymi postaciami

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja walentynek nie obchodzę, ale gdybym miała "drugą połówkę" to pewnie coś tam byśmy sobie przyszykowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dokładnie, a większość osób myśli, że to święto ''par'' :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję i nawzajem, ja spędziłam ten dzień z chłopakiem. Kino i kolacja. Było super. Ale miłość należy okazywać nie tylko podczas walentynek, więc było świetnie jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo że po Walentynkach to również życzę wszystkim dużo miłości, nie tylko w ten jeden dzień w roku!

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację - to nie tylko święto dla par. No i oczywiście miłość powinno się okazywać zawsze, jednak w ten dzien można jakoś tak znaleźć więcej czasu dla siebie po prostu :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłość należy okazywać przez cały rok choćby w drobnych gestach.

    OdpowiedzUsuń