sobota, 25 marca 2017

Avon Cherish


"Pozwól rozkwitnąć swojej kobiecości wraz z delikatnym aromatem kwiatów wiśni, szlachetnością piżma i ciepłem kremowych nut drzewnych."

Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna

Nuty zapachowe: kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drewno sandałowe.



Perfumy mają przepiękny zapach, który jest dość intensywny. Myślę, że można takie perfumy zakupić, żeby co jakiś czas sprawić sobie trochę przyjemności i umilić życie takim lekkim kwiatowym akcentem. Bardzo miły i radosny zapach. Nie czuję w nim wiśni i to ani trochę, ale piżma też nie, więc kompozycja musi być udana, skoro nie jest taka oczywista i powtarzalna. Baza z drzewa sandałowego dodaje lekko orientalnego aromatu. Urzekł mnie od razu jak go poczułam, jak na Avon całkiem fajny zapach. Nie ma w nim nic mdlącego, ani kontrowersyjnego. Kiedy już do nich przywykłam zauważyłam, że zapach szybko się ulatnia i praktycznie go nie czuć.Zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt dobrze, kilka godzin i rozpływa się w powietrzu. Gdybym dostała ten zapach w prezencie nie obraziłabym się. W sumie fajny na wiosnę i lato. 

Moja ocena: 3/5

39 komentarzy:

  1. Musiałabym powąchać, jestem wierna jednym perfumom i trudno przerzucić się na inna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu :) Przy najbliższej okazji - powącham. Ciekawa jestem czy mi się spodoba.
    Pozdrowionka sobotnie :) Miłego wieczoru :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachu, bo rzadko kupuję coś z Avonu , Buziaczki : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te zapachy wszystkie w Avon są podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zapach jest za mocny. Nie przepadam za takimi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie okreslilas "radosny zapach" - mysle, ze to porządny sredniaczek :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon ma bardzo ładne zapachy i zawsze chętnie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi akurat ten zapaszek nie odpowiada ale avon ma inne wody które lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatowe zapachy kojarzą mi się z moją babcią... Skojarzenie pozytywne :) ale rzecz jasna nie zapachowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno ku nic nie miałam z Avon, bardzo dawno... Kiedyś uwielbiałam jeden ich zapach -Perceive, o ile dobrze napisałam nazwę
    Tego zapachu, który pokazujesz nie znam, ale chętnie bym sprawdziła jak pachnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za mocny to może okazać się dla mnie za ciezki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten zapach, aczkolwiek często go nie używam...
    Mam taki pokręcony świat, że psikam się zgodnie z humorem :)) i jakoś ten wypada dlatego średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zapachu, ale ogólnie bardzo lubię wody Avonu

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za avonowymi perfumami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię perfumy z Avonu☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm. Musiałabym sprawdzić na własnej skórze jak pachnie. :) Ja bardzio lubię perfumy Avon i sama mam kilka flakoników. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. very sweet post !

    would you like to follow each other? let me know in my comments and leave me your links as well ;)

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zapachy z avonu ulubione mam dwa - rare gold i tressele;) więcej nowych nie szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego zapachu nie kojarzę. Ale z oferty Avon lubię kilka ;) Wkurza mnie, jednak, że te najlepsze zapachy zawsze wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię perfumy Avon, choć ogólnie jest tak jak napisałaś- są dość nietrwałe :) tego zapachu akurat nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś za firmą Avon nie przepadam, nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nigdy mnie perfumy Avonu nie kusiły - ani inne kosmetyki - bo mnie uczulały zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Avon ma kilka naprawdę fajnych zapachów. Szkoda, że ten zapach tak krótko pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, ze tak szybko znika! Ja wole trwale zapachy, ktore sa z nami rpzez caly dzien! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow posiadam identyczną bransoletkę ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy choć wolę mocne zapachy:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm.. myślę, ze zapach w sumie mógłby mnie urzec :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba miałam dezodorant w kulce o tym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się nie podoba ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypróbuję je,gdy moje ukochane perfumy mi się skończą ;)
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. kwiatowo-owocowe perfumy uwielbiam. Chętnie bym powąchała :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. AVON jest naprawdę świetną firmą, jeśli chodzi o perfumy. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)
    Miałam kiedyś podobną bransoletkę, lecz troszkę inne zawieszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie testowałam tych perfum , aczkolwiek jestem wielką zwolenniczką nut kwiatowo-owocowych więc może bym go polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Niedawno zamawiałyśmy z córką ten zapach, bardzo się nam podoba :)

    OdpowiedzUsuń