piątek, 3 marca 2017

Instagramowy mix

Obawiam się, że nie dam rady póki co być częściej na blogu. Jednak obiecuję, że nie zrezygnuję całkowicie z blogowania. Proszę jedynie o wyrozumiałość. Posty nie zawsze będą doskonale dopracowane, bo nie mam na to czasu, ale jednak lubię tutaj pisać i smutno mi się robi, kiedy widzę, że przez tak długi czas się tutaj nie odzywałam. Dzisiaj nie przygotowałam niczego specjalnego. Chciałam Wam pokazać mały mix moich zdjęć z instagrama, a przy okazji powiedzieć co u mnie... Właściwie nie przeżywam niczego spektakularnego ani ciekawego. Całymi dniami i nocami się uczę, żeby wreszcie poprawić te tragiczne oceny, które zdążyłam sobie nazbierać. Przyszły tydzień zapowiada się jeszcze gorzej, bo nie widzę, żebym miała choć chwilę na odpoczynek, a co dopiero na włączenie laptopa lub nawet sprawdzenie snapów znajomych. Ten miesiąc zapowiada się bardzo intensywnie, w przeciwieństwie od lutego. Na szczęście robi się już cieplej i przede wszystkim szybciej robi się jasno, więc idąc na przystanek od razu zyskuję taką pozytywną energię, ponieważ słoneczko mi świeci i jest bardzo przyjemnie. Nie mogę się doczekać tego dnia, w którym całkowicie zrezygnuję z założenia kurtki. Ta zima mnie wykończyła, jak nigdy wcześniej.

Mam już w głowie kilka pomysłów na posty, ale z wielką chęcią wysłucham również Waszych propozycji. O czym najbardziej lubicie czytać?

Zapraszam na mały mix moich zdjęć z Instagrama. :)

















52 komentarze:

  1. Pazurki piękne :) Widzę, że sporo się działo :) Fajne są takie miksy zdjęć. Bardzo je lubię :) Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mix
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty masz piękne długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty masz piękne włosy ! wow :)
    I pazurki super ;)
    Ogólnie zdjęcia są zajefajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz przepiękne włosy! Wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosów to Ci zazdroszczę... Piękne!
    Zdjęcia śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz mega fajne włosy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne paznokcie tam widze *.* :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotki :D Piękne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mix. Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowe pazurki cudne :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie w pięknych kolorach i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paznokcie w pięknych kolorach i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pazurki i niesamowite włosy. Wow jak ty je ogarniasz, ja takie długie miałam tylko raz, ale stwierdziłam że wymagają zbyt dużo pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno jakie Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne migawki kochana! :) Extra superstary <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy, a paznokcie bajka! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paznokcie! Mam taki sam telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w szoku, masz włosy marzenie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne paznokietki ;)
    Też adidasy też chciałam, ale jak mierzyłam nie podobały mi się jak się układają :/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tam lubie czytać takie posty jak ten! Jestem tutaj właściwie od niedawna, ale obserwuje i myślę, że nie zawiodę się :)
    Świetne są zdjecia, a najbardziej spodobały mi się te czerwone pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę CI Kochana włosów ! Jejciuuuuuu jak mi się marzą takie gęste :( Długością może za rok Ciebie dogonie, a adidaski też mam takie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ambicje kupić takie adidaski :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz długie włosy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie pazurki ;) Te w kolorze nude zdecydowanie bardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :) piękne masz włosy! Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy mix, ale fajna obudowa na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też mam już dość zimy i z utęsknieniem wyczekuje wiosny :) Ale mijejmy nadzieję, że już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super mix zdjeć , ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o tak, od razu przyjemniej z rana, jak jest słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne są takie mixy zdjęć, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. życzę Ci zatem, abyś w natłoku spraw znalazła chwilę dla siebie :) ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne paznokcie! Chciałabym móc moje tak zapuścić, ale mam za słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale masz długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice feed dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  36. Te jasne paznokietki sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie duzo fotek ;) i kurcze, ale Ty masz długie włosy :o
    Pastelowe pazurki wyglądają super.Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń