niedziela, 21 maja 2017

ENGLISH MATTERS

English for beginners" - język angielski dla początkujących

Artykuły w tym wydaniu specjalnym nie są trudne, jak widzimy na okładce, są przeznaczone dla początkujących. Jeśli zaś jesteście osobami, które mają bardzo dobrze opanowany język angielski, nie ma przeciwwskazań, byście również mogli sięgnąć po to wydanie. W środku znalazłam wiele interesujących artykułów. Znajdziecie tutaj wiele ciekawostek, znajdziecie artykuły m. in. o: Adele, "Teen Wolf" i o Snapchacie. Artykuły są krótkie, bardzo przyjemnie się je czyta. W gazecie co kilkanaście stron znajdziecie ćwiczenia, co moim zdaniem też jest świetne, bo można sobie przypomnieć i utrwalić niektóre rzeczy. W skrócie: jestem na tak!




English Matters - numer 64

Znajdują się tu artykuły poświęcone wymarzonej pracy i wykształceniu, ale nie tylko. Z największą ciekawością przeczytałam chyba "Hate Speech", czyli mowa nienawiści. Było to bardzo interesujące. Choć za historią nie przepada, to artykuł autorstwa Davida Inghama pt. " Proud to Be British" zwrócił moją szczególną uwagę. A co w tym artykule? Wynalazki Brytyjczyków! Moje wielkie uznanie zdobył również "Blissfully Blended Words", w artykule znajdziemy słowa, które powstały w wyniku połączenia dwóch innych, np. sitcom = situational + comedy. :)



Serdecznie zapraszam do zaznajomienia się z tymi magazynami, jeśli jeszcze nie mieliście okazji. Jeszcze nie zawiodłam się na tej firmie. Jak zwykle artykuły ciekawe, ilustracje przyjemne dla oka, a dawka nowych słówek nikomu nie zaszkodzi. :)

52 komentarze:

  1. W szkole tutaj w Polsce z takich gazetek się uczyliśmy, dużo kultury można z tego poznać, ale według mnie - lepiej jest czytać normalne gazety, tam można poznać sporo słownictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda, no i nauczyć się czegoś można :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to znam je tylko z blogów :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie dla mnie :) wolę oglądać filmy bez lektora aby utrwalić język a magazyny to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Narobiłaś mi ochoty na taką naukę angielskiego.
    Na uczelni wprawdzie się uczymy, ale i tak więcej ogarniam w domu :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sprawa :-) Sama uczę się angielskiego na własną rękę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie czytam takich magazynów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno ulatwi nauke jezyka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę że fajny atrakcyjny sposób nauki

    OdpowiedzUsuń
  11. przydało by mi się podszlifować angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny magazyn:) Przydałby mi się i to bardzo. Niby umiem angielski, al gdy przychodzi, co do czego to zaczynam się plątać, zapominam słów, czasów itd. eh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre do przypomnienia ale do nauki :) bo na naukę nigdy nie jest za późno, a jednak j. angielski dobrze jest umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałaby mi się taka do ćwiczenia języka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa sprawa ;) Ja częściej sięgam po książki po angielsku niż tego typu czasopisma ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja angielskiego uczę się w praktyce - rozmowa, pisanie, czytanie. Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że umieszczono też ćwiczenia :) Lubię też krótkie artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy, nigdy go nie czytałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda naprawdę fajnie :) chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś dla mnie, chciałabym się kiedyś porządnie nauczyć mówić po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe gazetki :) Ja jestem już raczej bliżej zaawansowanego niż początkującego ;p Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesting post dear, I like it :)
    I'm now following you #269, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten poziom to już dawno nie dla mnie, ale jak dla początkujących wyglądają świetnie. ;)
    PS Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. dla początkujących idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super czasopisma ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Motywacji do nauki języka nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny impuls do odświeżania znajomości języka. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać, że ten magazyn jest świetny do nauki ! Na pewno każdy zainteresowany z niego skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nawet na oczy nie widziałam takich magazynów/ czasopism może temu że jakoś angielski u mnie kiepski i jakoś odstraszający. :D
    Super, że masz smykałkę do języka to bardzo pomoże w późniejszych latach.
    i dziękuję za wizytę oraz komentarz. Postaram się też i Ciebie odwiedzać w ramach mojej możiwości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla zainteresowanych tematem, gazetka przydatna :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne są takie magazyny można dużo się z nich nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tych magazynów, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś nie po drodze mi z tymi magazynami, chociaż są naprawdę fajną sprawą.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń