niedziela, 4 czerwca 2017

MOŻE BY TAK Q&A?

Ostatnio nawet nie miałam czasu, żeby zerkać na Wasze blogi. Wiem, że mało kiedy tutaj piszę, ale staram się jak najczęściej do Was zaglądać. Niestety zbliża się koniec roku szkolnego, co za tym idzie? Nauczyciele oszaleli, kartkówka za kartkówką, sprawdziany, w tym tygodniu pisałam jeszcze diagnozy z matematyki, j. angielskiego i j. polskiego. Teraz wreszcie mogę odpocząć... nie, nie mogę, bo powinnam robić stronę internetową na informatykę, ale ciii... :) W każdym bądź razie plus jest taki, że jadę na wycieczkę do Krakowa, więc oderwę się na chwilę od tego wszystkiego po to, żeby w czwartek wrócić do szkoły i na szybko poprawiać oceny. :) Postaram się przygotować dla Was jakąś fotorelację z tego wyjazdu i przy okazji w najbliższym poście pochwalę się co dostałam na urodziny, które obchodziłam 1 czerwca. :D Piszę do Was tak na szybko, nie przygotowałam nic szczególnego na ten dzień, po prostu trochę stęskniłam się za pisaniem tutaj. Rzuciłam na wpół spakowaną walizkę w kąt i usiadłam przed laptopem. :) Z racji mojej słabej aktywności zapraszam do zaglądania na mojego instagrama (xx_paulix) i snapchata (piczes798). Tam odzywam się o wiele częściej. :) Możecie zostawić mi w komentarzach swoje nazwy, z chęcią Was pododaję. :D

Wpadłam również na pomysł, żeby zrobić małe Q&A, żebyście mogli mnie lepiej poznać. Jeśli macie jakieś pytania, możecie zadawać je pod tym postem, jeśli będzie ich wystarczająco dużo, to postaram się zrobić jeszcze taki post.

Tymczasem ja idę kończyć pakowanie i powoli będę zbierać się do spania. Do następnego. :)


















48 komentarzy:

  1. pytania? hmmm...moze jakie jest twoje największe marzenie? i jakiem kraje chcialabys w zyciu zobaczyc? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje na pewno znajdziesz więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że takie pozytywnej porcji obrazków było mi trzeba na ten początek tygodnia! :)
    A pytania... Hmmm...
    Może: Jak wyobrażasz sobie swoje życie na 12 lat?
    Czy znalazłaś w życiu bratnią duszę?
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę i będą wakacje, a zatem czasu więcej - chociaż z tym czasem w wakacje różnie bywa ;)
    Co do pytań to nie wiem jakie zadać, ale chętnie przeczytam wszystko co napiszesz o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Q&A to naprawdę świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie wiedziałam wcześniej że będziesz w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten brak czasu to niestety potrafi popsuć wszystko.
    Naładuj akumulatorki na wyjeździe i wracaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w szkole.
    dasz radę.
    same pewnie 6 będą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w szkole :)
    Przyznam, że obrazki miło się oglądało, dały pozytywnwego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam w Krakowie , piękne miasto , udanej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja tez mam teraz deficyt czasowy ! :D Ledwo na zakrętach się wyrabiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też bark czasu daje się we znaki :( Niektóre zdj mnie przeraziły.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje,mi samej ostatnio brak czasu :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post and pictures really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. No to piona :) - też urodziłam się w dzień dziecka ;p

    1. Jakie jest Twoje marzenie.
    2. Co robisz w wolnym czasie?
    3. Jakie masz plany na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanej wycieczki ;) Dawno w Krakowie byłam, sama bym się tam chętnie wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kraków jest piękny miastem :) Czekam na fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zyczę dużo wytrwałości w szkole... jeszcze trochę i zasłużone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanej wycieczki, Kraków jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnionego Wszystkiego Najlepszego i miłej wycieczki do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love those memes,
    amazing post :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  23. W Krakowie byłam raz i bardzo mi się podobało :) Udanej wycieczki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. na pewno wycieczka będzie fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł ze zrobieniem Q&A :) bo Cię trochę poznamy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Kraków jest cudowny - moje ukochane miasto ♥ Czekam na fotorelację, bo ciekawa jestem co będziecie oglądać. Mam nadzieję, że wyjdziecie trochę poza centrum, może Podwale, Podgórze, Huta... tam też jest co oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety też mam urwanie głowy w szkole, świetny pomysł z tym Q&A.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. baw się dobrze na wycieczce :) Kraków jest piękny, oby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę przyjemnego wyjazdu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brak czasu potraf dobić... chociaż zawsze staram się go znaleźć na bloga :)
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Na pewno jadę do Ustki, a z resztą się jeszcze zobaczy. :)

      Usuń
  32. Koniec roku szkolnego zawsze jest ciężki - jakby dopiero wtedy nauczycielom przypominało się, że jest jeszcze materiał do przerobienia :/. Na szczęście już zaraz wakacje :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też nie dawno byłam w Krakowie i miło wspominam ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego pobytu w Krakowie! Byłam tam dwa razy. Niesamowite miasto.
    Jeszcze kilka dni i wakacje, nie ma co się przejmować.
    Ciekawe zdjęcia ;)
    A pytania:
    1. Co lubisz, a czego nie lubisz w blogosferze?
    2. Kim chciałabyś być w przyszłości?
    3. Jakie plany na wakacje?

    Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to miłego wyjazdu życze i poprawienia ocen. Ah, jak dobrze mieć od maja wakacje. :D
    Ostatnio w Krakowie byłam na premierze piątej części Piratów z Karaibów.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia :) i udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie niestety też teraz mało czasu na wszystko,czekam na Q&A ❤

    OdpowiedzUsuń