sobota, 1 lipca 2017

Q&A #2


Hej. Ostatnio prosiłam Was o zadawanie mi pytań i dzisiaj postaram się na nie odpowiedzieć. :) Korzystając z okazji chciałabym Wam powiedzieć, że mimo tego, iż są już wakacje, to niestety nie mam zbyt wiele czasu. Bodajże 14. lipca wyjeżdżam nad morze i mam nadzieję, że wyjazdem jeszcze coś tutaj napiszę. Każdą wolną chwilę poświęcam na czytanie Waszych blogów, a jak widać, nie mam tych chwil wiele. :) Okej, nie będę już przedłużać, zaczynam!


Jakie jest Twoje największe marzenie?
W dalszym ciągu jest nim koncert Guns N' Roses... byli w zeszłym tygodniu w Polsce, ale niestety jestem jeszcze niepełnoletnia, więc nic dziwnego, że rodzice nie pozwolili mi jechać. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się pojawią w naszym kraju.


Jakie kraje chciałabyś zobaczyć?
Najchętniej zwiedziłabym cały świat, jednak to mało prawdopodobne... do najważniejszych zaliczam Japonię, Norwegię, Islandię, Madagaskar, Wietnam.


Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 12 lat?
Wtedy będę mieć 29 lat... ciężko mi powiedzieć. Mam nadzieję, że w tym wieku już będę mieć dobrą pracę, a może już założę rodzinę? Naprawdę ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, bo to naprawdę dużo czasu...


Czy znalazłaś w życiu bratnią duszę?
Jeszcze nie. :)


Co robisz w wolnym czasie?
Jak już pisałam na początku posta, większość swojego czasu poświęcam na odwiedzanie blogów. Oprócz tego często spotykam się ze znajomymi... i to chyba tyle. :)


Jakie masz plany na wakacje?
Cały lipiec już mam zapełniony... głównie na spotkania ze znajomymi. Tutaj wypad do kina, czyjeś urodziny, spotkanie klasowe, rowery... a później jadę na dwa tygodnie do Ustki. Po powrocie na razie żadnych planów nie mam, ale pewnie będą to same spotkania.


Co lubisz, a czego nie lubisz w blogsferze?
Zdecydowanie lubię ludzi, którzy tutaj są. Świetne jest też to, że dzięki Waszym blogom tak dużo się dowiedziałam! A czego nie lubię... najbardziej denerwującą dla mnie rzeczą są komentarze typu "obs za obs" itp. Jeśli blog mi się podoba, to z chęcią zaobserwuję, ale nie robię tego po to, żeby mnie więcej osób obserwowało, przecież takie coś nie ma sensu. Mogłabym dłużej rozwodzić się na ten temat, niektórzy widziałam, że poświęcali na ten temat całe posty, ja może kiedyś też taki zrobię. :)


Kim chciałabyś być w przyszłości?
Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem, nie lubię aż tak bardzo wychodzić w przyszłość. Co ma być, to będzie, a my żyjemy tu i teraz. :)


Z czym kojarzy Ci się Twój ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest czarny i kojarzy mi się głównie z ciemnością, smutkiem, tajemnicą, taką uczuciowością i melancholią.


Najlepsza książka, jaką ostatnio przeczytałaś?
Ostatnio nie czytam zbyt wiele, niestety nie mam zbyt wiele czasu... niech tą książką będzie "19 razy Katherine" chociaż nie czytałam jej tak znowu "ostatnio", bo aż w grudniu, jednak od tej pory nie przeczytałam zbytnio dużo ciekawych książek.


Ulubiona aplikacja na telefonie?
Najczęściej korzystam z Messengera i Snapchata. :)


Jakie są Twoje ulubione 3 fryzury na ciepłe dni?
Najczęściej spinam włosy w kucyk, ewentualnie w koka. Od czasu co czasu lubię chodzić w dwóch dobieranych warkoczach.


Dziękuję wszystkim za zadawanie pytań. Jeśli jeszcze chcielibyście się czegoś dowiedzieć zachęcam do zadawania pytań pod tym postem, jeśli będzie ich sporo, zrobię za jakiś czas kolejny post z serii Q&A, a jeśli nie, to po prostu dorzucę odpowiedzi w kolejnym poście. :)






52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mi się marzy Greckie morze ;p na dobra Chorwacja też ;p

      Usuń
    2. A ja kocham morze, każde ☺

      Usuń
  2. Przeczytałam, że mamy coś wspólnego co nas drażni, a jest to "obs za obs". Jak widze coś takiego to mało piany nie dostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sporo drażni w blogach :P obs za obs.. mnie najbardziej wkurza to jak ktoś nie bywa u mnie i nagle się pojawia aby tylko mu w linki poklikać.

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo jest rzeczy które mnie drażnią w blogach..ale to temat rzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było poiczytać co nie co o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja swoja bratnia dusze znalazłam...świetne zdjecia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rezolutne odpowiedzi :-) Na mojej liście marzeń również jest Japonia i Wietnam ogólnie całą Azję chciałabym zwiedzic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym jechać do Norwegii i Islandii.
    Piękne, niesamowite miejsca.
    Ja właśnie jestem na wakacjach, więc jak najbardziej jestem w klimacie wyjazdów marzeń :)
    Buziaki!
    Pozdrawiam wyjazdowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. to koncertu Ci życzę i to nie jednego, a kilku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Japonię również chciałabym zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Japonia to moje marzenie!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na posta, fajnie, że dajesz nam się poznać :) Ja też jeszcze swojej bratniej duszy nie znalazłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym zobaczyć Norwegię :) Bardzo zainteresował mnie ten kraj przez "Skam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Japonia mnie również kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, fajne inspo wybrałaś dla urozmaicenia. Co do podróży - próbuj! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na GNR byłam w 2012,spóźnili się 2 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pewna, że w końcu uda Ci się być na wymarzonym koncercie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże też chciałabym pójść na jego koncert! Ma niesamowity głos i w dodatku świetne piosenki <3 Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Często jest tak, że koncerty się powtarzają więc mam nadzieję, że uda Ci się spełnić to marzenie ♥ W upalne dni mam wrażenie, że żadna fryzura związana do góry nie pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiec życzę Ci dobrej pracy już dziś

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli chodzi o koncerty to na mojej liście marzeń jest Ed Sheeran i Bruno Mars ;) Ten pierwszy będzie w przyszłym roku w Polsce, ale na razie, niestety, nie mogę sobie pozwolić na kupno biletu ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. za 12 lat będziesz w obecnym wieku mojego męża:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis.Można było się o Tobie wiele dowiedzieć :) Też marzę o koncercie Guns N'Roses ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za każdym razem jak byłam młodsza to jeździłam nad morze i szczerze mówiąc przejadło mi się .. :( ale baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze że mamy podobny gust muzyczny! :) Piękne zdjęcia, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Q&A, bo można bardzo wiele się dowiedzieć o danym autorze :)
    Mieszkam nad morzem, więc nie muszę wyjeżdżać tam na wakacje, ale życzę miłego pobytu!
    W sumie to praawda, że do planów za 12 lat albo o pracy jest jeszcze bardzo dużo czasu, więc trudno stwierdzić, co się wydarzy i co będziesz robiła.
    O Japonii też marzę!
    Miło zobaczyć swoje pytania :)
    Coo do obserwacji to zdecydowanie się zgadzam. A o poscie, co lubię a czego nie, sama myślałam ;)

    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie niemal zawsze kok rządzi;p
    obs za obs - to jest jakaś plaga, nie cierpię tego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią i ja wybrałabym się na Madagaskar - chociaż przerażają mnie tamtejsze temperatury, zdecydowanie bardziej odnalazłabym się w Norwegii i na Islandii :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koncerty polecam zawsze na płycie miejsca kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Same miałybyśmy trudności z określeniem siebie za 12 lat :D Marzenia na temat przyszłości są, jednak nie wszystkie realne :P

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim razie życzę ci, aby marzenie o koncercie się spełniło ;) Ja też nie mogę wyobrazić sobie jak będzie wyglądało moje życie za 12 lat, dla mnie liczy się tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wyjazdu Ci życzę, oby pogoda Ci sprzyjała :)
    Też bym chciała odwiedzić Islandię :))

    OdpowiedzUsuń
  33. też marzę o tym, żeby odwiedzić kiedyś Norwegię : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te odpowiedzi, ale zdjęcia dobrałaś jeszcze lepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  35. amazing photos,looking forward to see more.
    sexy prom dresses

    OdpowiedzUsuń
  36. w upały to tylko spięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubię takie posty zawsze można się dowiedzieć więcej o autorce bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytania!

    OdpowiedzUsuń