sobota, 5 sierpnia 2017

ENGLISH MATTERS NR 65/2017


Dzisiaj pora na kolejny - 65, wakacyjny numer magazynu językowego English Matters na miesiąc lipiec-sierpień. Ten numer tak jak i poprzednie obfituje w ciekawe artykuły i kusi atrakcyjną szatą graficzną. O czym przeczytamy tym razem? 

Jak wiecie, to magazyny dla osób uczących się języka angielskiego, żeby je czytać trzeba znać już angielski na pewnym poziomie, jednak możemy go polepszyć, czytając interesujące artykuły i odkrywając nowe słówka.


Na początku numeru przedstawiono sylwetkę Ivanki Trump - córki obecnego prezydenta USA, której historia i sukcesy są równie interesujące jak i jej ojca.

Tematem numeru są liczby - miary, pomiary ilości, ułamki itd. Była to dla mnie świetna powtórka, ale też dawka nowej wiedzy, bo zawsze miałam problemy z liczbami dziesiętnymi po angielsku, czy ułamkami. Pamiętam nawet jak w roku szkolnym miałam temat o liczebnikach i niestety nie byłam w stanie wszystkiego zapamiętać, co z czym, jak i w ogóle. W tym artykule wszystko jest jasno napisane i mam nadzieję, że teraz już nie będę mieć problemów. :)

W tym numerze znajdziemy również "Summer Party Destinations", czyli artykuł bardzo na czasie. Znajdziemy tam między innymi informacje na temat Ibizy oraz Majorki.

Na koniec możemy poćwiczyć w sekcji Leisure, mamy tam trochę slangu, przydatnych zwrotów i nie tylko.

Po English Matters mogą sięgnąć wszyscy zainteresowani nauką języka angielskiego ale również ci, którzy chcą po prostu poczytać na interesujące tematy i przy okazji zwyczajnie utrwalać już zdobyte kompetencje językowe.

Ze strony internetowej magazynu można też pobrać listę słówek z tego numeru oraz karty pracy. Zachęcam do sięgnięcia po ten dwumiesięcznik. Jak zwykle - nie zawiodłam się. :)

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

http://magazynyjezykowe.pl/
Tutaj możecie zakupić to czasopismo:  http://www.kiosk.colorfulmedia.pl/glowna/260-english-matters-nr-65.html

57 komentarzy:

  1. ciekawy magazyn , myślę że może pomóc w nauce języka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny magazyn :) Przydatny w nauce i podszlifowaniu języka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam równiez to wydanie magazynu i bardzo je lubię :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że uwielbiam angielski.
    Mogłabym z wielką chęcią zakupić ten magazyn.
    Naprawdę świetna sprawa.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jakoś nie mam zapału by się angielskiego uczyć, chociaż przy międzynarodowych wyjazdach bardzo przydatna to sprawa. leniu puść mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę czytać książki po angielsku niż magazyny ale myślę, że dla niektórych tego typu gazety są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytuję takich magazynów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie magazyny, choć raczej ich nie kupuję - ale to super możliwość szlifowania języka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy magazyn ;) Słyszałam o nim, ale sama nie miałam okazji z niego korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, ale jakoś nadal nie zakupiłam. Być może dlatego, że sama jeszcze nie miałam okazji go przejrzeć. Chętnie bym to zrobiła, ale mieszkam poza granicami Polski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś współpracowałam z Wydawnictwem, ale brak czasu niestety zrobił swoje :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, nawet nie wiedziałam, że istnieją takie magazyny i mogą być ciekawe :D może serio warto zajrzeć i szlifować tak swój angielski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam juz kilka razy o tym :D Ciekawe! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo..pokaże synowi, uwielbia uczyć się angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  16. juz od jakiegoś czasu planuję się za to zabrać ale ciągle zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym taki magazyn w języku niemieckim dorwała ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy magazyn. Ja także lubię czytać obco języczne gazety. :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy i na pewno pomocny magazyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki magazyn to naprawdę świetna sprawa, sama bym po niego sięgnęła :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały czas mi z tymi magazynami nie po drodze -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sprawa, muszę jakoś znaleźć czas i na taką gazetkę

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Magazyn z pewnością bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy pomysł na naukę języka obcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ten magazyn i zawsze staram się kupować nowy numer ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  27. Te magazyny ostatnio robią furorę, a ja jeszcze nie miałam ani jednego :o

    OdpowiedzUsuń
  28. Odkąd wróciłam z Anglii to mam wielką zajawkę na język angielski i czuję potrzebę dokształcenia go. Myślę, że taki magazyn niesamowicie by mi pomógł. A widzę, że cena również nie jest zbyt duża :) Można je kupić w sklepie stacjonarnym czy tylko przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to można ten magazyn kupić np. w Empiku. :)

      Usuń
    2. To muszę się porozglądać :)

      Usuń
  29. Myślę, że tego typu czasopisma na pewno pomogłyby mi w nauce języka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam go raz,ale więcej nie kupiłam.Za to z tego wydawnictwa mam magazynu do j.hiszpańskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z pewnością przydałby mi się taki magazyn :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  32. O, widziałam już ten magazyn na kilku innych blogach i uważam, że to świetny pomysł na naukę języka obcego :) Fajnie, że powstają tego typu rzeczy bo teraz, angielski to właściwie podstawa :D


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  33. z liczbami dziesiętnymi i ułamkami po angielsku miałam zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny sposób na szlifowanie języka ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chciałabym kiedyś nauczyć się władać dobrze językiem angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią bym poczytała.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]!

    OdpowiedzUsuń
  38. Też kiedyś sięgałam po takie pomoce w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciągle zapominam o istnieniu tego magazynu :D

    OdpowiedzUsuń
  40. już wrzesień a tu brak posta;p

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda, że na moim terenie nie ma takich. Albo może nie widziałam .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń